اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس HSE نفت و گاز مسجدسلیمان:

سالی بدون حادثه در نفت مسجدسلیمان سپری شد

خبرگزاری فارس: رئیس HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: با رعایت موارد ایمنی، طی یکسال گذشته تمام فعالیت‌های این شرکت بدون هرگونه حادثه به پایان رسید.

سالی بدون حادثه در نفت مسجدسلیمان سپری شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، نجف بهادری با اشاره به 7مهر روز ایمنی گفت: این اداره با بکارگیری تجهیزات مختلف ایمنی، به دنبال فراهم آوردن شرایط امن و آرام کاری برای پرسنل واحدهای مختلف این شرکت است.
وی افزود: 52 نفر نیروی اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست با حفظ آمادگی کامل جسمانی در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و آن را به کنترل خود در می‌آورند.
این مقام مسئول در نفت وگاز مسجدسلیمان درباره ایستگاه‌های آتش نشانی موجود این شرکت و نحوه خدمات آن گفت: هم اکنون سه ایستگاه آتش نشانی مرکزی،  واحد بهره برداری لب سفید و واحد بهره برداری نفت سفید با بکار گیری هفت دستگاه ماشین اطفاء حریق، یک دستگاه ماشین حریق پیشرو و سه دستگاه تانکر ذخیره آب در حال خدمت رسانی هستند.
بهادری به مأموریت‌های واحد آتش نشانی در یک سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: طی یک سال گذشته 60 فقره مأموریت اطفای حریق اجرا شد که از این تعداد 25 فقره مأموریت شرکتی شامل 12 فقره  آتش سوزی در اماکن مسکونی، 10 فقره آتش سوزی در تأسیسات غیرصنعتی و سه فقره در تأسیسات وابسته به شرکت بوده است.
رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: در سال گذشته در 35 مورد حادثه آتش سوزی گزارش شده مربوط به آتش سوزی های شهری، اکیپ های آتش نشانی بدون در نظر گرفتن شرکتی یا غیر شرکتی بودن حادثه و فقط به منظور خدمت رسانی به همشهریان با به خطر انداختن جان خود، در مهار حوادث پیش آمده جانفشانی کردند.
وی در خصوص گستره عملیاتی این اداره گفت: با توجه به گستره وسیع جغرافیایی فعالیت‌های این شرکت که تا نزدیکی شهرستان پلدختر در استان لرستان امتداد می‌یابد در حوزه‌های شرکتی و غیرشرکتی اکیپ‌های آتش‌نشانی این شرکت با سرعت و جدیتی مثال‌زدنی و همتی مضاعف وارد میدان حادثه می‌شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول