اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 16 ماه گذشته صورت گرفت؛

پرداخت 68 میلیارد ریال تسهیلات به تعاون‌گران چهارمحال‌و‌بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون چهارمحال و بختیاری گفت: طی 16 ماه گذشته افزون بر 68 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری به تعاونگران این استان پرداخت شده است.

پرداخت 68 میلیارد ریال تسهیلات به تعاون‌گران چهارمحال‌و‌بختیاری
محمد شیخ‎حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این میزان تسهیلات پس از بررسی و کارشناسی افزون بر یک هزار و 146 پرونده به تعاون‌گران فعال در بخش‌ها و زیر بخش‌های مختلف اقتصادی اعطا شده است.
وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی به تعاون‎گران در بخش‌های مختلف اقتصادی، گفت: بخش کشاورزی این استان با تشکیل 388 پرونده بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده است.
شیخ‎حسینی ادامه داد: در این مدت بخش صنعت و معدن 4 میلیارد و 900 میلیون ریال و بخش مسکن و عمران نیز 12 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده است.
وی افزود: سهم بخش خدمات نیز از تسهیلات پرداختی از تعداد 243 پرونده بیش از 20 میلیارد و 500 میلیون ریال، سهم بخش بازرگانی از تعداد 322 پرونده افزون بر 8 میلیارد ریال است.
مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون چهارمحال و بختیاری ترکیب مشتریان را در دریافت تسهیلات اعطایی مهم دانست و افزود: سهم اعضای شرکت‌های تعاونی از مجموع تسهیلات پرداختی با تعداد یک هزار و 83 پرونده اعتباری افزون بر 52 میلیارد ریال و سهم اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی از تعداد 63 پرونده بیش از 16 میلیارد ریال است.
وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده طی 16 ماه گذشته افزون بر 15 میلیارد ریال به‌صورت قراردادهای کوتاه‌مدت، 21 میلیارد و 600 میلیون ریال مربوط به قراردادهای میان مدت، بیش از 27 میلیارد و 900 میلیون ریال به‌صورت قراردادهای بلندمدت و افزون بر 3 میلیارد و 600 میلیارد ریال در قالب مشارکت مدنی است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی سهم عقد فروش اقساطی با تعداد 876 پرونده بیش از 44 میلیارد ریال و عقد مضاربه با تعداد سه پرونده افزون بر 298 میلیون ریال است.
این مقام مسئول افزود: سهم عقود مشارکت مدنی از تعداد 15 پرونده بیش از 3 میلیارد و 600 میلیون ریال، سهم جعاله از تعداد 130 پرونده افزون بر 7 میلیارد ریال و سهم قرض‌الحسنه از تعداد 122 پرونده اقتصادی افزون بر 12 میلیارد و 600 میلیون ریال است.
شیخ حسینی با اشاره به عملکرد مطلوب این اداره در حمایت و پشتیبانی از تشکل‌های تعاونی، تصریح کرد: تسهیل و تسریع فرآیند خدمات‌رسانی به تعاونی‌ها از طریق توسعه و گسترش خدمات در بستر بانکداری الکترونیک، افزایش سقف اختیارات شعب تابعه و تأسیس شعب جدید از دیگر اقدامات مهم این اداره است.
انتهای پیا/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول