اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر هیئت دولت صورت می‌گیرد؛

افتتاح 1300 واحد مسکن مهر در بیرجند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: قرار است همزمان با سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی یک‌هزار و 300 واحد مسکن مهر در شهرستان بیرجند افتتاح شود.

افتتاح 1300 واحد مسکن مهر در بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند با اشاره به سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به خراسان جنوبی اظهار داشت: سفرهای هیئت دولت به استان‌های مختلف یک طرح ابتکاری در دولت نهم بود که با ادامه این روند در دولت دهم برکات زیادی را برای نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم در پی داشته است.
وی خواستار حضور پررنگ مردم استان به ویژه شهرستان بیرجند در مراسم استقبال از ریاست جمهوری شد و گفت: حضور مردم از نقاط مختلف حتی از مناطق روستایی برای قدردانی از خدمات دولت ضروری است.
فرماندار بیرجند خواستار بسیج امکانات توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای استقبال از هیئت دولت شد و افزود: تا پایان هفته جاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه آمارهای مختلف از جمله پروژه‌های اجرایی نشده، میزان پیشرفت پروژه‌ها و مشکلات و درخواست‌ها مختلف اقدام کنند.
قاسم‌زاده ادامه داد: دشمن در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام و دولت است که عده‌ای از افراد جاهل با اغراض مختلف در داخل کشور نیز به آن دامن می‌زنند که باید هوشیار باشیم.
وی به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:‌ در جامعه امروز نیز موانع پیش روی نظام کمتر از اوایل انقلاب اسلامی نیست و فقط شکل آنها عوض شده است که در حال حاضر وجود شایعات، تخریب‌ها به ویژه در آستانه انتخابات مجلس یکی از نقاط امید دشمنان نظام است که باید با پیروی از ولایت فقیه این توطئه‌ها را خنثی کنیم.
فرماندار بیرجند حرکت در مسیر وحدت و یکپارچگی را یکی از راه‌های عبور از ناملایمات مختلف عنوان کرد و گفت: باید با حفظ وحدت جنگ نرم رسانه‌ای دشمن را خنثی کنیم.
قاسم‌زاده نداف با اشاره به افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی همزمان با سفر هیئت دولت اظهار داشت: افتتاح مسکن مهر یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در سفر هیئت دولت به بهره‌برداری می‌رسد که از این آمار یک‌هزار و 300 در شهرستان بیرجند است.
وی ادامه داد: بهره‌برداری از پست 400 کیلووات برق در نزدیکی پادگان محمد رسول‌الله(ص) بیرجند از دیگر پروژه‌هایی است که در این سفر افتتاح می‌شود که با این افزایش در تولید برق ظرفیت تولید برق استان به 750 مگاوات می‌رسد.
فرماندار بیرجند افزود:‌ 250 مگاوات از برق تولیدی استان به مصرف داخلی می‌رسد و 500 مگاوات مازاد بر تولید استان به استان‌های مجاور و مصارف آینده استان اختصاص پیدا می‌کند.
قاسم‌زاده نداف به پروژه احداث مصلای بیرجند اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتبارات دولتی زمان‌بر است که واگذاری هر مترمربع آن به قیمت 200 هزار تومان پیشنهاد شده است که علاوه بر این قبوضی با مبالغ پایین‌تر برای سایر افراد نیز پیش‌بینی شده است.
وی به برگزاری سرشماری نفوس و مسکن از دوم تا 22 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ ادارات مختلف به ویژه مردم باید همکاری لازم را با ماموران سرشماری داشته باشند تا با جمع‌آوری اطلاعات دقیق برنامه‌ریزی‌های دقیقی نیز صورت گیرد.
فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه اجرای قانون هدف اصلی سیستم اداری ما شده است، گفت: این یک نقص بزرگی است چرا که قانون یک ابزار برای تسهیل خدمت‌رسانی به مردم و اجرای عدالت است  باید این شیوه اصلاح شود.
قاسم‌زاده نداف افزود: اجرای یک ابلاغیه در دستگاه‌های اجرایی نباید در سیستم‌های اداری طولانی شود و مسئولان باید در روند انجام کارهای مردم تسریع کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول