اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان:

مشکل سند، مسکن مهر آغاجاری متوقف کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان گفت: به دلیل مشکل سند پروژه مسکن مهر آغاجاری تاکنون متوقف مانده و مردم در سردرگمی قرار دارند.

مشکل سند، مسکن مهر آغاجاری متوقف کرده است
 به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، محمد شهیدزاده در جلسه شورای مسکن این شهرستان در خصوص مسکن مهر آغاجاری اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه بیش از 2 هزار نفر متقاضی مسکن مهر پای کار بوده و ظرفیت خوبی نیز در پروژه آغاجاری وجود دارد اما به دلیل مشکلی که بحث سند مسکن مهر آغاجاری وجود داشت این پروژه مهم عقب مانده است.
وی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان راهکارهای لازم به منظور حل مشکل موجود در بحث سند ارائه شده اما تاکنون عملی نشده‌اند.
شهیدزاده بیان کرد: چنانچه این راهکارها به مرحله اجرا برسند مسکن مهر آغاجاری احیا و در واقع کل شهرستان آغاجاری احیا و زنده می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان افزود: کسی را به عنوان مقصر معرفی نمی‌کنیم اما یک اراده و عزم همگانی لازم است تا مشکلات مسکن مهر آغاجاری حل شده و روند ساخت آن به خوبی پیش رود.
وی با بیان اینکه باید با دید احیاء یک شهر به مسئله مسکن مهر آغاجاری نگاه کرد، تصریح کرد: به همین منظور درخواست من از مسئولان استان این است که بیشتر در موضوع مداخله کرده و با یک توجه ویژه این مشکلات را حل کنند.
شهیدزاده خاطرنشان کرد: بستر کار آمده بوده و اگر این اتفاق در آغاجاری بیافتد به طور قاطع م‌ گویم در سطح کشور بی نظیر خواهد بود.
وی ادامه داد: در طرح مسکن مهر آغاجاری کسانی صاحب خانه می‌شوند که به واقع نیازمند بوده و اکثر آنها زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و به هیچ وجه شایسته نظام نیست که چنین شهری با این وضعیت وجود داشته باشد.
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان خاطرنشان کرد: باید با توجه بیشتر و دقیق‌تر به مسکن مهر آغاجاری نگاه امیدوارانه را در میان مردم آن افزایش داده و در اسرع وقت این پروژه را به یک سرانجام مطلوب برسانیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول