اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد؛

تحویل 2218 واحد مسکن مهر به بهبهانی‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: تا پایان سال‌جاری 2 هزار و 218 واحد از مسکن مهر این شهرستان به متقضایان تحویل داده می‌شود.

تحویل 2218 واحد مسکن مهر به بهبهانی‌ها
 به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی محبوب در جلسه شورای مسکن این بهبهان که با حضور سپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: در مجموع 3 هزار 436 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در سطح شهرستان بهبهان در حال احداث بوده که در این میان 197 واحد متعلق با آغاجاری، 290 واحد متعلق به سردشت و 2 هزار و 949 واحد متعلق به شهر بهبهان است.
وی افزود: این تعداد واحد مسکونی در دو قالب خود مالک و تعاونی‌ها احداث می‌شود که سهم هر یک در آغاجاری 19 واحد خود مالک و 178 واحد تعاونی، در بهبهان 729 واحد خود مالک و 2 هزار و 220 واحد تعاونی و در سردشت نیز 290 واحد به خودمالک است.
باذلی محبوب تصریح کرد: در بهبهان دو اتحادیه مشغول ساخت واحدهای مسکن مهر تعاونی هستند که در این میان یک هزار و 636 واحد را اتحادیه شماره یک و 584 واحد را اتحادیه شماره دو خواهند ساخت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین اتحادیه شماره یک واحدهای خود را در زمینی به مساحت 10.6هکتار و در 5 سایت و اتحادیه شماره دو در زمینی به مساحت 6.1 هکتار و در 3 سایت احداث می‌کنند.
فرماندار بهبهان در ادامه از ساخت بیش از2 هزار و 721 واحد مسکن مهر در حال حاضر در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و 848 واحد مسکن مهر 99 ساله، 144 واحد طبق تفاهم‌نامه سه جانبه و 729 واحد نیز به صورت خودمالک احداث می‌شود.
وی در ادامه افزود: پیش بینی ما برای سال 90، افتتاح و تحویل بیش از 2 هزار و 118 واحد مسکونی بوده که در این واحدها در ماه‌های شهریور، آذر، بهمن و اسفند تحویل داده می‌شوند.
باذلی محبوب ادامه داد: 404 واحد در شهریور باید تحویل داده می‌شد که تنها فقط محوطه سازی آنها باقی مانده و شهرداری نیز در انجام این امور نهایت تلاش خود را داشته و دارد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین 396 واحد در آذر، 682 واحد در بهمن و 636 واحد نیز در اسفند به بهره برداری خواهند رسید.
فرماندار بهبهان در پایان از همه مسئولان مربوطه خواست که با نهایت توان خود در جهت هرچه سریعتر آماده کردن مسکن مهر این شهرستان تلاش کرده و دلسوزانه پیگیر مسایل، مشکلات و حل آنها باشند.
در پایان سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان، مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان و مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان از پروژه مسکن مهر بهبهان بازدید کرده و از اقدامات انجام شده و مشکلات موجود آگاه شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول