اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن عاطفه‌ها اعلام شد؛

کاهش مددجویان امداد ریگان به 2 هزار نفر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان ریگان در جشن عاطفه‌ها گفت: تعداد مددجویان شهرستان ریگان از 3 هزار و 300 خانوار به 2 هزار و 500 نفر رسیده و تا پایان سال 500 نفر دیگر کاهش می‌یابد.

کاهش مددجویان امداد ریگان به 2 هزار نفر
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، امان‌الله دانشور پیش از ظهر امروز در جلسه برگزاری جشن عاطفه‌ها در ارتباط با کمک‌های ادارات و نهادهای این شهرستان اظهار داشت: فرمانداری ریگان، بخشداری مرکزی و آموزش و پرورش حقوق یک روز کارکنان خود را به جشن عاطفه‌ها اهدا کردند.
وی افزود: همچنین بخشداری گنبکی 8 میلیون ریال، شورای شهر ریگان 5 میلیون ریال، شورای اسلامی بخش مرکزی ریگان 10 میلیون ریال و تربیت ‌بدنی یک میلیون ریال را به جشن نیکوکاری اهدا کردند.
رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان ریگان تصریح کرد: در جشن عاطفه‌های سال جاری در اقدامی در تمام روستاهای شهرستان ریگان یک پایگاه جمع‌آوری هدایای مردم راه‌اندازی می‌شود که این کار به همت شوراها و دهیاران در این روستاها انجام می‌شود.
دانشور گفت: در سطح شهر ریگان هفت پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.
وی در زمینه جمع‌آوری صدقات در سطح شهرستان ریگان افزود: بیش از 4 هزار صندوق صدقه در شهرستان ریگان در معابر و منازل نصب شده که ماهانه دو تا 4 میلیون تومان درآمد از این صندوق‌ها جمع‌آوری می‌شود که صرف هزینه‌های جهیزیه و ساخت منازل می‌شود.
دانشور گفت: در طرح پالایش مددجویان که در سال جاری در شهرستان ریگان اجرا شده است، تعداد مددجویان شهرستان از 3 هزار و 300 خانوار به 2 هزار و 500 نفر رسیده و تا پایان سال 500 نفر دیگر کاهش می‌یابد.
رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امداد در بحث جمع‌آوری صدقات نسبت به صندوق‌های نصب شده، وضعیت امنیت صندوق‌ها است که تعدادی از این صندوق‌ها توسط افرادی سرقت می‌شود.
دانشور خواستار برقراری امنیت صندوق‌های صدقات در شهرستان ریگان شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول