اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئول بسیج دانشجویی؛

برنامه‌های دهه کرامت دانشگاه علامه محدث نوری تشریح شد

خبرگزاری فارس: برنامه‌های دهه کرامت بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری تشریح شد.

برنامه‌های دهه کرامت دانشگاه علامه محدث نوری تشریح شد
سید هادی حسینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر برنامه‌های که از طرف این تشکل دانشجویی برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده را تشریح کرد.
وی با بیان اینکه معنویتی که در ایران اسلامی وجود دارد به‌واسطه حضور مرقد شریف امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) است، گفت: باید از این فرصت ارزنده به بهترین نحو  استفاده شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری خاطرنشان کرد: ما نیز به عنوان ادامه‌دهندگان راه این عزیزان باید در شناساندن هرچه بیشتر آنان به ویژه در محیط‌هایی همچون دانشگاه تلاش ویژه‌ای کنیم.
وی تاکید کرد: زیرا که تقرب به اهل بیت (ع) سعادت دنیوی و اخروی را به همراه خواهد آورد.
حسینی برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری در این هفته را، برگزاری مراسم سخنرانی و مولودی خوانی ویژه میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)توزیع بروشور بین اساتید و دانشجویان به منظور شناساندن فضایل و کرامات این بزرگان، برگزاری مسابقه ویژه هفته کرامت و اهدای جوایز به برگزیدگان، پخش فیلم‌های مناسبتی این دهه در خوابگاه‌های دانشجویی و برپایی ایستگاه صلواتی و برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگر در این دهه با خیر و برکت عنوان کرد.
انتهای پیام/ص30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول