اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

یادواره شهدای آبدهگاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان شهرستان باشت، یادواره شهدای آبدهگاه برگزار شد.

یادواره شهدای آبدهگاه برگزار شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز مسئولان شهرستان باشت و فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مراسمی یاد و خاطره شهدای آبدهگاه را گرامی داشتند.
برپایه این گزارش، حضور گسترده نسل جوان در این مراسم بسیار چشمگیر بود و فضای خاصی به این مراسم معنوی بخشیده بود.
امام جمعه شهرستان باشت در این مراسم اظهار داشت: ما همواره در نظام اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران و رشادت‌های بی‌نظیر آن‌ها هستیم.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی با بیان اینکه شهدا در طول دوران دفاع مقدس با نثار خون خود پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بهترین وجه نشان دادند، ابراز داشت: شهدا سرمایه‌های بزرگ نظام و انقلاب اسلامی هستند.
وی حضور جوانان در عرصه‌های مختلف را یادآور شد و بیان داشت: دشمن با برنامه‌ریزی و صرف هزینه‌های زیاد در تلاش است تا این روحیه را از جوانان بگیرد، ولی جوانان تاکنون با حضور در این چنین برنامه‌هایی تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند که این حاکی از بصیرتمندی جوان متعهد ایرانی است.
امام جمعه باشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش و جایگاه خانواده شهدا در حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ جامعه هستند و تکریم آن‌ها به واسطه خدمات ارزنده‌ای که روا داشته‌اند واجب و لازم است.
عبودی افزود: خانواده‌های شهدا باید در همه زمینه‌ها برای مردم الگو باشند که تاکنون این‌گونه بوده و این قشر مکرم با ایستادگی بر روی آرمان‌ها و ارزش‌ها همه لذات معنوی را کنار گذاشته و از اسلام و انقلاب حمایت تمام قد کرده‌اند.
آبدهگاه در 15 کیلومتری شهر باشت واقع شده و تعداد چهار شهید والامقام تقدیم نظام و انقلاب کرده است. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول