اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فر‌ماندار فهرج:

فهرج با وجود 24 آموزشگاه غیر‌مقاوم توجه مسئولان را میطلبد

خبرگزاری فارس: فر‌ماندار فهرج گفت: 24 آموزشگاه خشت و گلی غیر‌مقاوم در شهرستان وجود دارد و توجه به اینکه فهرج یکی از شهرستان‌های کم‌توسعه و ‌کم‌بر‌خور‌دار است که توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

فهرج با وجود 24 آموزشگاه غیر‌مقاوم توجه مسئولان را میطلبد
حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در فهرج اظهار کرد: احداث و باز‌سازی‌ 10 آموزشگاه آسیب دیده از زلزله‌ سال گذشته ریگان و فهرج با اعتبار 4.5 میلیارد تومان ‌در حال انجام است که  به زودی به بهره‌بر‌داری می‌رسد‌.
وی افزود: احداث سه آموزشگاه دیگر با مشارکت خیران مدرسه‌ساز نیز در این شهرستان در ‌حال انجام است.
زین‌الصالحین با اشاره به غیر‌مقاوم بودن مدارس شبانه‌روزی شهرستان فهرج گفت: 11 آموزشگاه شبانه‌روزی فهرج نیاز به باز‌سازی دارند و دانش‌آموزان این آموزشگاه‌ها در مدارس غیر‌مقاوم تحصیل خود را آغاز کردند که‌ نیاز به اعتبار برای باز‌سازی دارد.
فر‌ماندار فهرج، گفت: یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان فهرج امسال در مدارس مقاوم‌ و باز‌سازی شده تحصیل می‌کنند.
وی همچنین از وجود 24 آموزشگاه خشت و گلی غیر‌مقاوم در این شهرستان ‌خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه فهرج یکی از شهرستان‌های کم‌توسعه و ‌کم‌بر‌خور‌دار است، توجه بیشتر مسئولان را نیاز دارد.
زین‌الصالحین با اشاره به ارتقای منطقه نگین‌کویر به بخش گفت: این بخش از کمترین امکانات ورزشی بر‌خور‌دار است و یک سالن ورزشی در این بخش وجود ندارد و دانش‌آموزان برای فعالیت‌های ورزشی با مشکل روبه‌رو هستند.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش در زمینه‌ آموزش شنا  به دانش‌آموزان گفت: درخواست ما تخصیص اعتبار برای احداث استخر شنا در این شهرستان است.
فرماندار فهرج با بیان اینکه آموزش و پرورش این شهرستان رشد خوبی در موضوع آموزش داشته است، گفت: در مقطع ابتدایی رشد آموزشی از 92 درصد به 98 درصد، در راهنمایی به 96 درصد و در مقطع متوسطه از 39 درصد به 85 درصد رسیده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول