اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن عاطفه‌ها صورت گرفت؛

جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در 40 مدرسه فهرج

خبرگزاری فارس: 40 پایگاه دانش‌آموزی در شهرستان فهرج کمک‌های خیرخواهانه دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها را جمع‌آوری کردند.

جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در 40 مدرسه فهرج
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین فرماندار فهرج ظهر امروز در حاشیه بازدید از مدارس این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هیچ دانش‌آموزی نباید به دلیل فقر و مشکلات مالی از تحصیل باز ماند.
وی بر حضور بیشتر مردم در جشن عاطفه‌ها تأکید کرد و بیان داشت: جشن عاطفه‌ها یک سنت حسنه است که باید به فکر نیازمندان باشیم.
مهرابی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: 44 پایگاه در شهرستان فهرج کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان را جمع‌آوری می‌کنند که 40 پایگاه در مدارس مستقر هستند.
وی افزود: چهار پایگاه از روز پنجشنبه در سطح شهرستان مستقر می‌شوند.
به گزارش فارس، ‌فرماندار فهرج مبلغ 10 میلیون ریال، فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان مبلغ 10 میلیون ریال و شورای شهر و شهرداری مبلغ 5 میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها اهدا کردند.
همچنین امروز زنگ عاطفه‌ها در بیش از 70 آموزشگاه شهرستان انار به صدا در آمد و بیش از 7 هزار دانش‌آموز با پاکت‌های مخصوصی که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) بین آنان توزیع شده بود با کمک‌های خود در این امر بزرگ شرکت کردند.
همچنین در مراسم ویژه‌ای که با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در محل مدرسه شهید علیزاده این شهرستان برگزار شد، مسئولان و دانش‌آموزان با کمک‌های نقدی خود در این امر خداپسندانه شرکت و به یاری نیازمندان شتافتند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول