اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد:

اتمام ساماندهی گلزار شهدای گچساران تا پایان سال 90

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: هم‌اکنون 45 گلزار شهید این شهرستان ساماندهی شده که تا پایان سال‌جاری همه گلزارهای این شهرستان ساماندهی می‌شوند.

اتمام ساماندهی گلزار شهدای گچساران تا پایان سال 90
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید اکبر علیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران اظهار داشت: باید در ماندگار کردن و معرفی رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس اقدامات شایسته‌ای انجام گیرد.
وی لبیک‌گویی رزمندگان و از جان گذشتگی شهدا در هشت سال دفاع مقدس را سبب پیروزی پایدار برای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی به ‌واسطه خون شهدا آبیاری و بیمه شد.
این مقام اجرایی گچساران گفت: پیشرفت همه جانبه علمی، سیاسی، تولیدات اقتصادی و استقلال ایران اسلامی مدیون استقامت و ایثارگری هشت سال دفاع مقدس است.
علیزاده افزود: اگر امروز ملت ایران با امنیت کامل، عرصه‌های علمی و تکنولوژی روز دنیا را در می‌نوردد، بی‌شک از آثار و برکات دلاورمردان و غیور مردان هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار گچساران ابراز داشت: نقش رزمندگان استان در دوران دفاع‌مقدس و حضور رزمندگان در تمام عرصه‌های دفاع و به ویژه حماسه‌سازی‌های رزمندگان گچساران و کهگیلویه و بویراحمد در عملیات‌های سرنوشت‌ساز تلاش ما را در برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این هفته بیشتر می‌طلبد.
این مسئول با تأکید بر تکمیل عملیات ساماندهی گلزارهای شهدا در گچساران و روستاهای اطراف عنوان کرد: 45 گلزار شهید در گچساران و روستاهای اطراف ساماندهی شده که عملیات تکمیل این گلزارها تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.
وی از احداث دو مجموعه فرهنگی در گلزار شهدای گچساران و روستای دیل خبر داد و از خیران و علاقه‌مندان خواست در این زمینه با بنیاد شهید گچساران همکاری کنند.
فرماندار گچساران با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای نظامی، انتظامی و گردان‌های عاشورا و غبار‌روبی گلزار شهدا، شرکت با شکوه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان در نماز دشمن‌ شکن جمعه، برگزاری یادواره سرداران و شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای گچساران را از جمله برنامه‌های این هفته در گچساران عنوان کرد.
علیزاده اذعان داشت: برگزاری یادواره شهدای مناطق روستایی، شب شعر و خاطره در سالن هلال احمر و دیدار با خانواده شهدا توسط مسئولان و انجام مسابقات ورزشی حوزه مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گچساران است.
فرماندار گچساران از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و از روسا و مدیران ادارات و نهادهای گچساران خواست در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضوری فعال داشته باشند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول