اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی تاکید کرد:

همکاری شهرداریها برای ساماندهی گلزار شهدای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بنیاد شهید و امو ایثارگران آذربایجان غربی گفت: شهرداری‌های مناطق مختلف آذربایجان غربی ساماندهی گلزار شهدا همکاری خوبی داشته باشند.

همکاری شهرداریها برای ساماندهی گلزار شهدای آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مهدی ذاکر پیش از ظهر در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا که در سالن جلسات معاونت عمرانی استاندای آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های مختلف به ‌ویژه شهرداری‌ها باید در راستای بهسازی مزار شهدا وارد عمل شوند و اعتبارات لازم را در این ارتباط تخصیص دهند.
وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای انجام این امر از محل منابع مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت کشور و شهرداری باید تامین شود پس این انتظار از شهرداری‌ها وجود دارد که برای بهسازی مزار شهدا با بنیاد شهید تشریک مساعی خوبی را به منصه ظهور برسانند.
این مسئول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ملت ایران آرامش و امنیت حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی هستند بر این ‌اساس برای بهبود فیزیکی آرامگاه‌های شهدا انتظار برحقی از مسئولان دارند لذا باید در این ارتباط به طور جدی وارد عمل شویم.
وی در ادامه به احداث یادمان شهید مهدی باکری در ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: این یادمان به ‌وسیله سازمان مسکن و شهرسازی احداث می‌شود به‌ طوری که بنیاد شهید فقط ایفاگر نقش ناظر است که در این راستا در بنیاد مسکن باید به نقش نظارتی این دستگاه به شکل مطلوب توجه شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در پیش رو است، اظهار داشت: در این قبیل روزها باید به شکل مطلوب در راستای نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا در جامعه و بین جوانان تلاش شود همچنین رسانه‌های گروهی نیز در این زمینه با تمام قوا همت کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول