اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اشنویه خبر داد:

تداوم ساماندهی گلزار شهدای اشنویه

خبرگزاری فارس: شهردار اشنویه گفت: اقدامات لازم برای ساماندهی گلزار شهدای اشنویه با جدیت ادامه دارد.

تداوم ساماندهی گلزار شهدای اشنویه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سواره امیر عشایری ظهر امروز در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: تاکنون اعتباری به میزان 250 میلیون ریال برای بهسازی مزار شهدا و فضای عمومی آن هزینه شده است ولی همچنان این اقدامات ادامه دارد.
وی افزود: آسفالت محوطه گلزار شهدا نیز در دستور کار قرار دارد که بعد از تامین اعتبار نسبت به آغاز آسفالت و سایر برنامه‌های فضاسازی نیز اقدام می‌شود تا محوطه گلزار شهدا در ابتدای ورود اقشار مختلف مردمی آکنده از معنویت بوده و شایستگی آن مکان برای میزبانی شهدا به اثبات برسد.
این مسئول خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت گلزار شهدا از دو سال پیش با تامین اعتبار از محل منابع مالی این شهرستان آغاز شده است از این رو برای تداوم برنامه‌های عمرانی فوق با بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی همکاری مناسبی را خواهیم داشت.
وی در ادامه از مسئولان توجه بیشتر به این محیط را خواستار شد و بیان کرد: در ایام مختلف سال به‌ ویژه اعیاد ملی و مذهبی، عموم مردم برای نثار فاتحه بر شهدا در این مکان حضور می‌یابند لذا شایسته نیست با فضای نامناسبی روبه‌رو شوند بر این ‌اساس با توجه به محدودیت منابع شهرستان، همکاری مسئولان ارشد استان را خواستار هستیم.
این مسئول با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس در پیش‌رو قرار دارد، اضافه کرد: برای اینکه ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای بزرگوار آن همیشه در جامعه زنده باشد باید علاوه بر مناسبت‌های ملی و میهنی در سایر ماه‌های سال در راستای گرامیداشت مقام بلند شهدا برنامه‌ریزی شود.
شهردار اشنویه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مغتنمی برای بازخوانی پرونده‌های است که برای گرامیداشت یاد شهدا باز شده است، از جمله این برنامه‌ها احداث یادمان‌ در مناطق مختلف شهر، احداث گلزار شهدا و ... است پس برای عملی شدن این طرح‌ها باید اقشار مختلف را برای همکاری ترغیب کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول