اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش هیئت اسکواش استان البرز احداث شد؛

نخستین دیواره اسکواش نونهالان در کرج

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت اسکواش استان البرز از آغاز به کار نخستین دیواره اسکواش ویژه کودکان و نونهالان در کرج خبر داد.

نخستین دیواره اسکواش نونهالان در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از هیئت اسکواش استان البرز، بهارک شینا با اعلام این مطلب اظهار داشت: هم اکنون حدود چهار ماه است که هیئت اسکواش در استان البرز ایجاد و راه اندازی شده است.
وی افزود: برای ترویج این ورزش در میان نونهالان و نوجوانان باید اقدامات لازم برای احداث کورت‌های اسکواش با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مختلف فراهم شود.
این مسئول عنوان کرد: در این زمینه طی هماهنگی و رایزنی‌های به عمل آمده با برخی مراکز، مقرر شد که نخستین دیواره اسکواش ویژه کودکان کرج ایجاد شود.
شینا ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تمامی نونهالان و کودکان کرجی می‌توانند با ثبت نام در دوره‌های آموزشی اسکواش که از سوی هیئت استان البرز برگزار می‌شود شرکت کرده و به فراگیری آموزش‌های ارائه شده بپردازند.
سرپرست هیئت اسکواش استان البرز یادآور شد: با توجه به اینکه این ورزش هیچ گونه آسیب جسمی به ورزشکاران وارد نمی‌کند، کودکان پنج سال به بالا می‌توانند به فعالیت در این رشته ورزشی بپردازند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول