اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال90 فرصت باقی‌ است؛

الزام نصب تاکسی‌متر در تاکسی‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تاکسیرانی اصفهان باید تا پایان سال جاری و پیش از عید نوروز تمام تاکسی‌های موجود در اصفهان را به تاکسی‌متر مجهز کند.

الزام نصب تاکسی‌متر در تاکسی‌های اصفهان
علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به وظیفه تاکسیرانی اصفهان به منظور نصب تاکسی‌متر بر روی تاکسی‌های اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر و بر اساس مصوبه شورای شهر اصفهان این سازمان موظف به نصب تاکسی‌متر بر روی تمام تاکسی‌های موجود در سطح شهر شده و باید این برنامه را اجرایی کند.
وی به ضرورت اجرایی شدن این برنامه در اصفهان اشاره کرد و افزود: تمام تاکسی‌های اصفهان به منظور رفاه حال شهروندان و تاکسی‌داران و کاهش مشکلات موجود در راستای سرویس‌دهی تاکسی‌ها به شهروندان باید به تاکسی‌متر مجهز شوند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لایحه شهرداری مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها تصریح کرد: بر اساس این لایحه میانگین افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان 15درصد است و این لایحه در کمیسیون حمل و نقل شورا بررسی شده و با توجه به دلایل سازمان تاکسیرانی در ارتباط با این موضوع این لایحه در این کمیسیون تصویب شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر نرخ سرویس مدارس، سرویس مداری استثنائی و کرایه تاکسی‌های خطی، بانوان، بی‌سیم و گردشی اصفهان نیز مشخص شده و به زودی به شهروندان اعلام می‌شود.
نصر اصفهانی با بیان اینکه مصوبه کمیسیون حمل و نقل شورا در صحن علنی شورا باید به تصویب برسد، تاکید کرد: این لایحه پس از تصویب به فرمانداری ارسال می‌شود و پس از 15 روز از ارسال آن به فرمانداری لازم‌الاجرا می‌شود.
وی به مشخص بودن کرایه تاکسی‌ها در نقاط مختلف اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر نرخ کرایه تمام خطوط تاکسی‌رانی اصفهان مشخص شده و پس از قطعی شدن این مصوبه در شورای شهر به شهروندان اعلام می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تاکسی‌رانی اصفهان باید تا پایان سال جاری و پیش از عید نوروز تمام تاکسی‌های موجود در اصفهان را به تاکسی‌متر مجهز کند.
وی به مشخص شدن کرایه سرویس مدارس در اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر نرخ کرایه سرویس مدارس در اصفهان مشخص شده است و در صورت دریافت کرایه‌‌ای بیش از نرخ مصوب شده برای این موضوع توسط این شرکت‌ها امتیاز آنها توسط مسئولان مربوطه لغو می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول