اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه خبر داد:

اضافه شدن 70 تاکسی به ناوگان تاکسیرانی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان گفت: در سال جاری 70 دستگاه به مجموع ناوگان تاکسیرانی استان زنجان اضافه می‌شود.

اضافه شدن 70 تاکسی به ناوگان تاکسیرانی زنجان
مشهود میرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس استان 45 دستگاه تاکسی جدید به ناوگان تاکسیرانی استان اضافه شده و برنامه‌ریزی برای ورود مابقی دستگاه‌های تاکسی به زنجان تا پایان سال صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس سازمان تاکسیرانی در آمادگی کامل به سر می‌برد، افزود: ایستگاه‌های ثابت و تاکسی بیسیم در شهر زنجان آمادگی جابه‌جایی دانش‌آموزان و دانشجویان را دارند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان زنجان تصریح کرد: همزمان با بازگشایی مدارس بازرسان سازمان در راستای نظارت بر نحوه عملکرد تاکسی‌ها حضور داشته و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه با سازمان آموزش و پرورش در راستای هماهنگی بیشتر با این سازمان برای در اختیار گیری خودروهای مورد نیاز توافقاتی صورت گرفته است، یادآور شد: ناوگان تاکسیرانی در خدمت دانش‌آموزان و اولیای آنان است.
میرآبی از وجود 2 هزار و 200 دستگاه تاکسی برای شهر زنجان و حومه خبر داد و اضافه کرد: ناوگان تاکسیرانی با میانگین سنی پنج سال از ناوگان‌های جوان است.
وی ادامه داد: اکثر ناوگان تاکسیرانی زنجان نو شده و در سال جاری نیز 200 دستگاه نوسازی می‌شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه صدور کارت شهری را برای رانندگان تاکسی را از دیگر برنامه‌های سازمان در آستانه بازگشایی مدارس عنوان کرد و گفت: همه رانندگان دارای کارت شهری می‌شوند.
وی از همه دانش‌آموزان، والدین، اولیا و مربیان خواست از تاکسی‌های سازمان تاکسیرانی برای سرویس مدارس استفاده کرده و از اعتماد به خودروهای شخصی بپرهیزند.
میرآبی سرویس‌های تاکسیرانی را مورد اعتماد دانست و افزود: رانندگان زیر پوشش سازمان تاکسیرانی زنجان مورد اعتماد بوده و از نظر داشتن عدم سوء پیشینه و عدم داشتن اعتیاد مورد تایید قرارگفته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی زنجان سرویس‌های دایم و موقت داشته و همه موارد از سوی این سازمان قابل پیشگیری است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول