اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجامع امور صنفی کرمان خبر داد:

راه‌اندازی اتحادیه آژانس‌های تاکسی تلفنی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس مجامع امور صنفی توزیعی خدماتی کرمان گفت: به زودی اتحادیه صنفی آژانس‌های تاکسی تلفنی در کرمان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی اتحادیه آژانس‌های تاکسی تلفنی در کرمان
فتح‌الله مویدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حدود 4 هزار و 700 نفر به عنوان فعال در آژانس‌های تاکسی تلفنی در سطح شهر کرمان سهمیه سوخت تاکسی تلفنی دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه تا کنون فقط حدود 2 هزار تاکسی سرویس فعال در کرمان شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: اطلاعاتی از وضعیت بقیه سهمیه بگیران در دسترس نیست.
مویدی اذعان کرد: این تعداد تاکسی سرویس که وضعیت کاری آنها نامشخص است، حدود یک میلیون لیتر در ماه سهمیه سوخت دریافت می‌کنند.
وی بیان کرد: در این زمینه نماینده استانداری کرمان با جدیت وضعیت تاکسی سرویس‌ها را پیگیری می‌کند و در موارد محدودی قطع سهمیه نیز صورت گرفته است.
مویدی با اشاره به اینکه واحدهای تاکسی سرویس در گذشته دارای اتحادیه مستقل بودند، گفت: اما مدتی امور آنها به سازمان تاکسیرانی واگذار شد.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجامع و آژانس‌های تاکسی تلفنی و بر اساس موافقت هیئت وزیران در جلسه دوم شهریور ماه سال جاری پروانه فعالیت و جواز کسب در امور حمل و نقل درون و برون شهری مطابق ماده دو قانون نظام صنفی توسط اتحادیه‌های صنفی مربوط صادر می‌شود.
مویدی با بیان اینکه برای راه‌اندازی اتحادیه باید حدود 100 نفر دارای پروانه کسب در آن رشته حضور داشته باشد، عنوان کرد: به زودی اتحادیه صنفی مستقل آژانس‌های تاکسی تلفنی در کرمان راه‌اندازی می‌شود.
وی بیان کرد: با راه‌اندازی این اتحادیه نظارت مطلوب‌تری بر نرخ‌های آژانس‌ها صورت می‌گیرد و تخلفات رانندگان پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول