اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

راهکارهای قانون عفاف باید پیگیری شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: راهکار اجرای قانون عفاف و حجاب در جامعه باید پیگیری شود.

راهکارهای قانون عفاف باید پیگیری شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران اظهار داشت: تنها با نوشتن بخشنامه‌های عفاف و حجاب نمی‌شود این فرهنگ را در جامعه نهادینه کرد.
وی تصریح کرد: در اجرای مصوبات قانون فرهنگ عفاف و حجاب باید جدی‌تر عمل کنیم و مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به صورت کاربردی پیگیری شود.
نمانیده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: فرهنگ عفاف وحجاب باید طوری پیگیری شود که به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود و راه‌هایی در این جلسه برای ساماندهی عفاف و حجاب اعلام شود که قابل اجرایی شدن دارد.
وی تاکید کرد: مسئولانی نیز باید پیگیر مصوبات عفاف و حجاب باشند و طوری این فرهنگ در جامعه پیگیری شود که حجاب را در جامعه نهادینه کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مصوبات عفاف و حجاب باید توسط ناظرانی در ادارات پیگیری شود.  
 
*22 هزار و600 نفر به امام رضا(ع) نامه نوشتند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز گفت: 22هزار و600 نفر به امام رضا(ع) نامه نوشتند.
عباسعلی ابراهیمی با اشاره به میزبانی بخش نامه‌ جشنواره امام رضا(ع) به مازندران اظهار داشت: کانون فکری کودکان و نوجوانان مازندران در بخش قصه‌گویی رضوی وارد شد که اقدام کانون در جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) و ترویج فرهنگ رضوی بسیار اثرگذار است.
وی با اشاره به همکاری رسانه‌ها در جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) تصریح کرد: حدود 400 خبر توسط رسانه‌های مختلف استان دررباره این جشنواره کار شد که در حال حاضر در سایت جشنواره رضوی قابل دریافت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه برگزاری جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) از صبح فردا در مازندران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم از شش نفر از رسانه‌‌هایی که در همکاری مناسبی با جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) داشتند تقدیر می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در پنج گروه سنی برگزار می‌شود که دل نوشته‌های مردم در قالب کتاب تدوین می‌شود.
ابراهیمی از تشکیل 360 کانون در مساجد استان مازندران خبر داد و یادآور شد: برگزاری جشن‌های مذهبی در برنامه کاری این کانون‌ها قرار دارد.
وی با انتقاد از برخی مدعوین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در جلسه شرکت نکردند، تاکید کرد: دعوت‌نامه شورای فرهنگ عمومی به همه مدیران مربوطه ارسال و تلفنی نیز به اعضای جلسه خبر داده شد و عذر هیج مدیری درباره عدم شرکت در جلسه پذیرفته نیست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول