اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری استان زنجان؛

نمایش "قصه ما مثل شد" به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: مسئول واحد نمایشی حوزه هنری استان زنجان گفت: نمایش "قصه ما مثل شد" توسط حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

نمایش "قصه ما مثل شد" به روی صحنه می‌رود
 امیر نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نمایش قصه ما مثل شد ویژه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای استان زنجان به صحنه می‌رود.
وی با اشاره به اینکه نمایش "قصه ما مثل شد" با مضمون آموزشی و تربیتی تولید شده است، خاطر نشان کرد: این نمایش در قالبی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان در نظر شده است.
مسئول واحد نمایشی حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه نمایش قصه ما مثل شد از یازدهم تا نوزدهم مهر به صحنه می‌رود، ادامه داد: این نمایش از ساعت 17 در روزهای مذکور اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: نمایش قصه ما مثل شد توسط سجاد انصاری نوشته و کارگردانی شده است.
نعمتی با اشاره به اینکه زهیر فروتن و کیارش میر محمد رضایی به عنوان آهنگساز این نمایش محسوب می‌شوند، افزود: اجرای نمایش‌هایی با مضامین تربیتی و آموزشی در سطح کودک و نوجوان در شکل‌گیری شخصیت آنها موثر است.
وی ادامه داد: مهدی حاجی میری، میثم چالویی، بهناز احمدی، مسعود پاکتی، نرگس آقایاری، سجاد انصاری و احسان معجونی بازیگران نمایش قصه ما مثل شد، محسوب می‌شوند.
مسئول واحد نمایشی حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه میثم چالویی دستیار کارگردان نمایش "قصه ما مثل شد" است، اضافه کرد: تهیه و اجرای نمایش‌هایی برای کودکان و نوجوانان در استان زنجان موجب آشنایی بیشتر آنها با هنر می‌شود.
وی همچنین تصریح کرد: تماشای نمایش "قصه ما مثل شد" برای عموم علاقمندان به ویژه خانواده‌ها فراهم است.
نعمتی به نمایش "خاله سوسکه کجا می‌ری؟" اشاره کرد و گفت:‌ این نمایش نیز به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان توسط حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.
وی افزود: اجرای نمایش‌های کودکان و نوجوانان با مضامین مختلف به ویژه تربیتی و آموزشی از استقبال خوبی برخوردار است.
مسئول واحد نمایشی حوزه هنری استان زنجان با اشاره به نمایش "گر آرش نباشد کمانش به‌جاست" ادامه داد: این نمایش نیز توسط حوزه هنری استان زنجان با موضوع دفاع مقدس و همزمان با هفته دفاع مقدس به صحنه رفته است.
وی با تاکید بر اینکه نمایش "گر آرش نباشد کمانش بجاست" با استقبال خوبی روبرو بود، اضافه کرد: در هفته فرهنگی نیز حوزه هنری استان زنجان برنامه‌های ویژه‌ای را در کاخ موزه گلستان اجرا کرد.
انتهای پیام؛/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول