اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان شمالی:

پاتوق عکس در حوزه هنری خراسان شمالی فعال شد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر هنرهای تصویری و عکس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: پاتوق عکس در حوزه هنری برای حمایت از عکاسان این استان فعال شده است.

پاتوق عکس در حوزه هنری خراسان شمالی فعال شد
رضا خدادادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه نشست‌های پاتوق عکس با حضور هنرمندان عکاس خراسان شمالی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نشست‌ها به صورت هفتگی و در روزهای یکشنبه از ساعت 17 تا 19 در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان برپا می‌شود.
وی تصریح کرد: در این پاتوق عکس، هنرمندان عکاس آثار هنرمندان را در یک فضای دوستانه مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.
خدادادی با بیان اینکه در این محفل هنری، هنرمندان عکاس با سنین مختلف شرکت دارند، اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 30 نفر از عکاسان این استان در نشست‌های پاتوق عکس حضور دارند.
وی حضور در این نشست‌ها را بدون محدودیت عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه برگزاری اردوهای عکاسی نیز برای اعضای پاتوق عکس حوزه هنری در آینده نزدیک برنامه ریزی شده است.
مسئول دفتر هنرهای تصویری و عکس حوزه هنری خراسان شمالی همچنین دعوت از اساتید رشته عکاسی را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری در تقویت دانش عکاسی هنرمندان استان عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه قرار است تا این نشست تخصصی دو روزه با شرکت یکی از اساتید صاحب نام این رشته در بجنورد برگزار شود.
وی همچنین تقبل هزینه ارسال عکس هنرمندان عکاس را از سوی حوزه هنری برای شرکت در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد و گفت: برای حمایت از عکاسان نشریات و خبرگزاری‌های استان نیز برنامه‌هایی از سوی حوزه هنری در دستور کار قرار دارد.
حوزه هنری خراسان شمالی از 2 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و در بخش‌های مختلف هنری فعالیت دارد.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول