اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فهرج:

هدفمندی یارانه‌ها موجب خدمات‌رسانی به مناطق محروم شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فهرج گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها موجب خدمات‌رسانی بیشتر به مناطق محروم و کمک بسیار خوبی به خانواده‌های روستایی شده است.

هدفمندی یارانه‌ها موجب خدمات‌رسانی به مناطق محروم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، علی رکن‌آبادی شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی اعضای گردان عاشورای حوزه مقاومت شهری فهرج با بیان اینکه شکل‌گیری بسیج از اندیشه‌های بزرگ حضرت امام خمینی (ره) بود، اظهار داشت: امروز مسئولان کشور باید با تفکر بسیجی به دنبال خدمات‌رسانی به مردم و حل مشکلات آنها ‌باشند.
وی با اشاره به ایثارگری‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس افزود: تفکر بسیجی موجب به زانو در آوردن ماشین جنگی استکبار شد و بسیجیان جان بر کف با تکیه بر خدا و اطاعت از فرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و در مقابل دنیای کفر ایستادند و امروز هم مهم‌ترین وظیفه بسیجیان صیانت از دستاوردهای انقلاب، ارزش‌ها و اسلام ناب محمدی (ص) است.
رکن‌آبادی تصریح کرد: امروز اندیشه‌های بزرگ حضرت امام راحل در حال صادر شدن به جهان و بیداری کشورهای اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: هم‌اکنون شاهد موج بیداری در کشورهای اسلامی هستیم که استکبار جهانی از بیداری مسلمان در این کشورها به وحشت افتاده است.
رکن‌آبادی با تأکید بر اینکه امروز تفکر بسیجی بر کارها و اداره کشور حاکم است، بیان کرد: بسیجیان در شرایط کنونی وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند و باید در تمام زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه پیشتاز باشند. 
وی گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در دولت دهم یک اقدام بزرگ در راستای محرومیت‌زدایی در کشور بوده است.
رکن‌آبادی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای این قانون موجب خدمات‌رسانی بیشتر به مناطق محروم و کمک بسیار خوبی به خانواده‌های روستایی شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول