اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دشتستان خبر داد:

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دشتستان از اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم دشتستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، یدالله مرادی در نشست شورای اداری دشتستان اظهار داشت: بزرگداشت دفاع مقدس بزرگداشت همه خوبی‌هاست و ما باید تلاش خود را در راستای بزرگداشت این ایام به بهترین شکل به کار گیریم.
فرمانده سپاه دشتستان بیان داشت: در هشت‌ سال دفاع مقدس شهدا، رزمندگان، ایثارگران و ... باارزش‌ترین سرمایه‌شان را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند و ما باید با تمام توان در راه‌ نکوداشت ارزش‌ها و آرمان‌های ایشان و معرفی دوران دفاع مقدس به نسل جدید گام برداریم.
وی افزود: هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای معرفی اهداف و آرمان‌های دفاع مقدس و ایثارگران به نسل جدید است و باید افرادی که آن روزگار را به فراموشی سپرده‌اند را با ارزش‌ها و آرمان‌های آن روزگار آشنا کنیم.
این مسئول ابراز داشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ریشه‌های انقلاب اسلامی را محکم کردند و انقلاب اسلامی ایران را به جهان صادر کردند.
مرادی از برگزاری بیش از 600 برنامه در هفته بزرگداشت دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان ساخت: این مهم تنها با همدلی، همراهی و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی، بسیجیان و مردم ولایتمدار دشتستان محقق خواهد شد و بسیج و سپاه تمام تلاش خود را در این راه انجام خواهند داد.
فرمانده سپاه شهرستان دشتستان اذعان داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای معرفی دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای دارد و بخش عمده‌ای از برنامه‌های سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس را برنامه‌های فرهنگی، کلاس‌های سیاسی و عقیدتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... دربر می‌گیرد.
مرادی از برگزاری 2 یادواره شهدا در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: در ایام بزرگداشت دفاع مقدس شاهد برگزاری دو یادواره شهدا در بخش ارم و مرکز شهرستان خواهیم بود.
وی به اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در هفته دفاع مقدس با هماهنگی و همکاری بسیج جامعه پزشکان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان شاهد اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم خواهیم بود.
این مسئول گفت: در روز جهاد شاهد افتتاح ساختمان پایگاه‌های مقاومت بسیج که با همکاری استانداری و سازمان بسیج سازندگی ساخته شده‌اند در شهرستان خواهیم بود.
مرادی رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس را انس با قرآن دانست و افزود: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس با برنامه‌ریزی‌های سپاه و بسیج شاهد برگزاری جلسات انس با قرآن خواهیم بود.
وی تاکید کرد: از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهیم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور یابند و با مردم و خانواده‌های معزز شهدا دیدار کنند و با مشکلاتشان از نزدیک آشنا شوند.
مرادی به برگزاری رژه نیروهای نظامی شهرستان دشتستان در هفته مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: رژه نیروهای دفاع مقدس نمایش قدرت و توان نظامی نیرو‌های نظامی و جمهوری اسلامی ایران است و امسال این مراسم در مجاورت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول