اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، تیم‌های درمانی برای ویزیت رایگان به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان
حبیب لکزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از آغاز هفته دفاع مقدس تاکنون برنامه‌های متنوع و ارزنده‌ای به مناسبت گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است.
وی با بیان اینکه چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان سربازی و حماسه دفاع مقدس نامگذاری شده
 افزود: کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان امروز برای درمان بیماران و ویزیت رایگان آنها به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان بیان کرد: برگزاری صبحگاه بسیج دانش‌آموزی و به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس استان، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری صبحگاه مشترک، مراسم تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری اردوی یک روزه بسیجیان و آموزش خود امدادی و دگر امدادی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود
لکزایی ادامه داد: برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع)، تکریم چهره‌های موفق محله، گردهمایی بسیج پیشکسوتان و رزمندگان و برگزاری همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات استان از مهم‌ترین برنامه‌های سومین روز از هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان بوده است.
وی گفت: در طول هفته نیز برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این هفته و با هدف معرفی ارزش‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان به نسل جوان امروز برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای شناساندن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی به نسل جوان است، تصریح کرد: باید با هوشیاری کامل و برگزاری برنامه‌های مختلف، واقعیت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب معرفی تا آنها نیز با شناخت کامل از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام پاسداری کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول