اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه اعلام کرد:

ساماندهی مناطق محروم ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: مناطق محروم شهر ارومیه به منظور تغییر چهره این مناطق ساماندهی شدند.

ساماندهی مناطق محروم ارومیه
علیرضا عصمت‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ساماندهی مناطق محروم شهر به منظور توانمندسازی این مناطق انجام گرفته است.
وی با اشار به اعتبار هزینه شده برای این منظور،‌ تصریح کرد: برای ساماندهی مناطق محروم 81 میلیارد ریال هزینه شده است.
این مسئول با اشاره به اقدامات عمرانی انجام گرفته توسط شهرداری ارومیه در نیمه نخست سال جاری، افزود: عملیات زیرسازی، آسفالت و مرمت خیابان‌ها و معابر سطح شهر در 41 فقره در910 هزار مترمربع با اعتبار 215 میلیارد ریال، احداث طرح و تعریض پل سه چشمه با اعتبار 45 میلیارد ریال، احداث طرح بزرگ ولایت با اعتبار 64 میلیارد ریال از پروژه‌های است که در نیمه نخست سال جاری به اتمام رسیده‌اند.
عصمت‌پرست از بهسازی و احداث پنج فقره پارک و کارکرد فضای سبز در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این منظور 21 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی احداث و پوشش 9 فقره کانال با اعتبار 25 میلیارد ریال، پیاده‌روسازی پنج مورد از معابر سطح شهر با اعتبار 27 میلیارد ریال، احداث و نصب دو دستگاه پل عابر پیاده با اعتبار 12 میلیون و 500 هزار ریال را از دیگر این طرح‌ها برشمرد و گفت: مرمت و بازسازی جداول فرسوده شهری به طول 73 کیلومتر با اعتبار 46 میلیارد ریال، اصلاح هندسی تقاطع‌ها در سطح شهر به تعداد 28 فقره و احداث پل‌های فلزی روی جوب‌ها با مجموع اعتبار 14 میلیارد ریال توسط شهرداری ارومیه به مردم هدیه شده است.
شهردار ارومیه ادامه داد: خرید وسایل امداد و نجات آتش‌نشانی، خرید یک دستگاه خودرو اتفای حریق و محوطه‌سازی ایستگاه شماره 3 و 6 آتش‌نشانی‌ها با اعتبار 6 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول