اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار کاشان خبر داد:

افزایش 2 برابری متقاضیان طرح ریحانة‌النبی کاشان‌

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار کاشان از افزایش دو برابری متقاضیان طرح ریحانهالنبی در شهرستان کاشان خبر داد.

افزایش 2 برابری متقاضیان طرح ریحانة‌النبی کاشان‌
لیلا وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: طرح ریحانة‌النبی از ابتدای مهر ماه همزمان با آغاز سال تحصیلی تا پایان سال تحصیلی در مدارس دخترانه مقطع ابتدایی به اجرا در می‌آید.
وی با اشاره به اجرای دومین سال متوالی این طرح در کاشان و نیز کسب رتبه نخست کاشان در زمینه گزارش‌دهی طرح ریحانةالنبی در سال گذشته خاطرنشان کرد: طرح ریحانةالنبی در سال گذشته یک‌هزار نفر از دختران دانش‌آموز مقطع ابتدایی را جذب و مزین به پوشش چادر کرد.
مشاور فرماندار کاشان به افزایش 100 درصدی متقاضیان طرح ریحانةالنبی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری این طرح در قالب حافظان و حامیان حجاب برتر برای بیش از 2 هزار دانش آموز دختر در 10 مدرسه ابتدایی کاشان اجرا می‌شود.
وی در خصوص اجرای طرح ریحانةالنبی نیز عنوان کرد: آموزش ریشه‌ای احکام عفاف و حجاب و همچنین الزام رعایت حجاب اسلامی با چادر به عنوان پوشش برتر به دختران دانش‌آموز در سنین پایین از جمله اهداف اجرای این طرح است.
وطنخواه در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح خوش‌حجابی در شهرستان کاشان پرداخت و افزود: طرح خوش حجابی با شرکت یک ‌هزار نفر از دختران و بانوان محجبه این شهرستان همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و به مدت یک ‌سال ادامه دارد.
وی اضافه کرد: این طرح در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، تبیین ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و نیز رعایت حجاب اسلامی در سطح شهرستان کاشان اجرا می‌شود.
وطن‌خواه اجرای طرح خوش حجابی در شهرری و شهرستان کاشان را یادآور شد و تصریح کرد: کاشان و شهر ری تنها مناطقی هستند که همگام با مراکز استان‌ها در سطح کشور این طرح را اجرا می‌کنند.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول