اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تمام مسئولان به جشنواره امام رضا (ع) توجه کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار توجه همه مسئولان استان به جشنواره‌ نامه‌ای به امام رضا(ع) شد.

تمام مسئولان به جشنواره امام رضا (ع) توجه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از  روابط عمومی  ششمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع)، هادی ابراهیمی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت، به نقش بی‌بدیل، ماندگار و اثرگذار جوانان غیور مازندرانی در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: نام لشکر قهرمان 25 کربلا برای همیشه اعصار و نسل‌ها می‌درخشد. 
ابراهیمی تصریح کرد: هر سال باید در هفته گرامیداشت دفاع‌ مقدس با شهدا و ایثارگران تجدید میثاق کرد و پیام این رویداد را برای جوانان تبیین کرد تا انگیزه دفاع هشت ساله از سرزمین ایران اسلامی برای نسل جدید روشن شود. 
وی ادای تکلیف در پی انجام فرمان مرجع و امام راحل را عامل حضور مردان و زنان کشورمان در هشت سال نبرد با رژیم بعثی عراق اعلام کرد و گفت: مفهوم تعبد در برابر ولایت ‌فقیه را باید از بسیجیان بیاموزیم و آن را الگوی خود قرار دهیم.
ابراهیمی افزود: رزمندگان اسلام با تبعیت از فرامین رهبری و با تاسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند و با مقاومت و پیروزی موجب مباهات تمام جهانیان شدند. 
وی خواستار تدوین برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر اساس نیاز مخاطبان جوان جامعه شد و افزود: هنر باید در گرامیداشت این مناسبت بکارگیری شود تا در میان مردم و جوانان الهام‌بخش و جریان‌ساز شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تمام اقدامات فرهنگی دولت باید سابقه دینی و معنوی داشته باشد، افزود: باید ارزش‌های دینی را فرهنگ‌سازی کرد و به صورت جریان فرهنگی تاثیرگذار در استان اجرایی کنیم.
ابراهیمی در بخش دیگری سخنان خود بر لزوم تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران تاکید کرد و افزود: سهم هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان در تخصیص اعتبارات ویژه برای تکمیل این طرح باید مشخص شود.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران میزان اعتبار لازم برای تکمیل این گنجینه ارزشمند را 700 میلیارد ریال  اعلام کرد و افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در تخصیص اعتبارات برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند.
وی با بیان اینکه روح جوان‌گرایی باید به لحاظ معرفتی تقویت شود، گفت: در هفته دفاع مقدس و دهه کرامت برنامه‌ریزی‌هایی شایسته و با اهتمام جدی صورت گیرد.
ابراهیمی اظهار داشت: جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) که در مازندران برگزار می‌شود، مهم‌ترین رخداد فرهنگی در کشور محسوب می‌شود که لازم است تمام مسئولان استان به آن توجه کنند.
 انتهای‌ پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول