اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امربه معروف خراسان رضوی:

آثار جشنواره امام رضا در رسانه ملی استفاده شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی بر استفاده از آثار درخور جشنواره امام رضا (ع) در رسانه ملی تاکید کرد.

آثار جشنواره امام رضا در رسانه ملی استفاده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، سید هاشم غیاثی با بیان اینکه خروجی‌های این جشنواره باید در دسترس عموم مردم قرار گیرد، اظهار داشت: استفاده رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی از آثار این جشنواره می‌تواند در آشنایی هرچه بیشتر مردم با معارف رضوی نقش موثری داشته باشد.
وی یادآور شد: برگزاری چنین جشنواره‌ای با برنامه‌ریزی اصولی و محتوای فاخر و غنی می‌تواند تاثیرات و دستاوردهای خوبی در سطح ملی و بین‌المللی داشته و در راستای آشنایی هرچه بیشتر با معارف فرهنگ رضوی آثار شگرفی از خود بر جای گذارد.
غیاثی با بیان اینکه هدف‌گذاری و رویکرد چنین جشنواره‌ای باید بسیار عالمانه و بر اساس رسالت فرهنگی صورت گیرد،‌ افزود: باید از مشارکت علما، فضلا و دانشمندان در محتواسازی و غنای هرچه بیشتر این جشنواره استفاده کرد.
وی با تاکید بر ارزیابی‌های مستمر در قالب پژوهش‌های علمی درباره آثار، برنامه‌ها و محتوای این جشنواره اظهار داشت: باید به آموزه‌های رضوی با رویکردی اصولی و عالمانه توجه و پرداخته شود.
دبیر همایش علمی پژوهشی بررسی جلوه‌های عملی و نظری امر به معروف و نهی از منکر در سیره رضوی استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و  هنری جامعه به ویژه حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و آموزشی را از راهکارهای ارتقای فرهنگ رضوی در جامعه عنوان کرد.  
غیاثی بر شناسایی و اولویت‌بندی محورهای موضوعی و مخاطبان، تلاش در راستای تولید آثار فاخر و بالا بردن سطح معرفت و شناخت مردم به آن امام همام تاکید کرد. 
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به اینکه توجه صرف به کمیت و غفلت از کیفیت می‌تواند یکی از آسیب‌ها و ضعف‌های جشنواره باشد، تصریح کرد: با بررسی نقاط ضعف و قوت جشنواره‌های پیشین می‌توان کیفیت جشنواره را ارتقا داد و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کرد. 
غیاثی گفت: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) بستر مناسبی برای انتقال مفاهیم ارزش‌های اسلامی و دینی است.
وی ابراز امیدواری کرد: همایش علمی پژوهشی بررسی جلوه‌های عملی و نظری امر به معروف و نهی از منکر در سیره رضوی بتواند در بالا بردن سطح آگاهی‌های مردم نسبت به فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول