اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت لرستان خبر داد:

اعزام یک‌هزار و 687 زائر لرستانی به حج تمتع

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت لرستان گفت: یک‌هزار و 687 زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

اعزام یک‌هزار و 687 زائر لرستانی به حج تمتع
حمید الیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: از این تعداد یک‌هزار و 595 زائر، 92 عوامل اجرایی در قالب 9 کاروان اعزام می‌شوند.
وی افزود: این تعداد کارون در دو نوبت پنج کاروان مدینه اول و چهار کاروان مدینه دوم اعزام می‌شوند.
مدیر حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه این تعداد زائر نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته گفت: نخستین گروه زائران حج تمتع لرستان از بیستم مهرماه به بعد به عربستان اعزام می‌شوند.
الیاسی به شعار امسال حج را حج، وحدت، بیداری و مسئولیت اسلامی است، اشاره کرد و گفت: بیداری امروز امت اسلام نشات گرفته از برائت از مشرکین حجاج در سفر معنوی حج و مکتب ضد استبداد اهل بیت است و در این راستا با هوشیاری امت اسلام ریشه استبداد و استکبار از منطقه برچیده می‌شود.
مدیر حج و زیارت استان لرستان نیز با اشاره به این که اعزام زائران حج تمتع استان لرستان هم‌زمان با سراسر کشور از 20مهرماه به بعد آغاز می‌شود، گفت: امسال یک‌هزار و 687 زائر از لرستان برای انجام فریضه حج به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام می‌شوند.
وی به برپایی نمایشگاه یک‌روزه حج و زیارت در سطح مصلی‌های نماز جمعه اشاره کرد و گفت: مدیریت حج و زیارت استان لرستان در رشته کاردانی مدیریت و حج و زیارت ویژه کارگزاران حج و زیارت و در مقطع کاردانی برای بهمن‌ماه سال‌ جاری دانشجو می‌پذیرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول