اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حج و زیارت خوزستان:

6900 خوزستانی به حج مشرف می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل حج و زیارت خوزستان از اعزام 6 هزار و 900 نفر از این استان برای انجام اعمال حج تمتع به سرزمین وحی خبر داد.

6900 خوزستانی به حج مشرف می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد علی دلارام ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌‌های نمازجمعه در جمع شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی حج و نمازگزاران، اظهار کرد: خوزستان امسال با 6 هزار و 900 نفر بیشترین پذیرش زائر را در کشور دارد.
وی، ادامه داد: زائران خوزستانی در قالب 42 کاروان از سوم آبان ماه در مدت پنج روز به کشور عربستان اعزام می‌شوند.
به گفته وی، هنوز نوع هواپیما برای اعزام زائران قطعی نشده اما ظرف دو یا سه روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
دلارام، توضیح داد: کاروان‌های خوزستان مستقیما از فرودگاه اهواز به فرودگاه جده می‌روند و پس از محرم شدن در مسجد جحفه برای انجام اعمال حج واجب به مکه اعزام می‌شوند.
مدیر کل حج و زیارت خوزستان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای زائران، اظهار کرد: با راهنمایی و هماهنگی نماینده ولی فقیه در خوزستان و همکاری کاروان‌ها، این دوره‌ها در حال برگزاری است.
وی تاکید کرد: برای مدیران، معاونان و خدمه کاروان‌ها نیز کلاس‌های آموزشی و بازآموزی برگزار شده و همه مدیران و عوامل خدماتی آنها باید گواهی شرکت در این دوره‌ها را داشته باشند.
دلارام با اشاره به آماری از اعزام زائران خوزستانی به عمره مفرده گفت: از اسفند سال گذشته تا مرداد ماه امسال 22 هزار زائر با 70 پرواز از اهواز به کشور عربستان برای انجام عمره مفرده مشرف شدند.
انتهای پیام؛/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول