اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

عمران شهری اعتماد عمومی مردم را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: ‌توجه جدی به عمران شهری و روستایی و اجرای پروژه‌های زود بازده اعتماد عمومی و مردمی را به نظام و دست‌اندرکاران تقویت می‌کند.

عمران شهری اعتماد عمومی مردم را تقویت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبد‌اللهی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پل پارک اللر‌باغی خلخال اظهار داشت: مردم با مشاهده عمران و آبادانی در شهرها و روستاها و اجرای پروژه‌های زود بازده بیشتر به مسئولان و کارگزاران نظام در انجام وظایف امیدوار می‌شوند و به تدریج حس اعتماد در بین مردم  به نظام تقویت می‌شود.
وی یادآور شد:‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی به سرعت اجرا و کیفیت کار دقت کنند تا مبادا پرداختن به یک مورد اصل دیگر را نقض کند.
این مسئول ابراز داشت:‌ اعتبارات عمرانی شهرستان خلخال در مقایسه با دو سال گذشته با یک جهش مطلوب روبه‌رو بوده به طوری که در حال حاضر اغلب پروژه‌هاتی نیمه تمام در این شهرستان به سرعت در دست اقدام است.
وی به طرح‌های عمده در دست اجرای شهرستان نظیر سد بفراجرد، چندین راه مواصلاتی و دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: تا پایان شهریور ماه آسفالت راه خلخال به پونل به اتمام می‌رسد و بهره‌برداری از این راه اصلی که بیش از 45 سال اجرای آن به طول کشیده است، آغاز می‌شود.
فرماندار خلخال گاز‌رسانی به چند روستا، تلاش برای تکمیل مصلی خلخال و تکمیل کارخانه سیمان خلخال را از دیگر پروژه‌های مهم و اساسی این شهرستان توصیف کرد و گفت: در کنار عمران شهری، در دو حوزه تکمیل راه‌های نیمه تمام و سدهای معیشتی هدف‌گذاری‌های خود را انجام داده‌ایم.
وی در ادامه با قدردانی از مشارکت مردم در طرح‌های مختلف عمرانی از اعلام آمادگی یک خیر خلخالی در احداث پل پارک اللر‌باغی قدردانی کرد.
عبد‌اللهی تصریح کرد:‌ احداث این پل یکی از خواسته‌های به حق اهالی منطقه بوده که در سال‌های اخیر بارها از مسئولان درخواست کرده‌اند.
فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت:‌ با احداث این پل تردد اهالی دو طرف رودخانه خلخال‌چایی و ترافیک روزهای آخر هفته به دلیل عزیمت مردم به آرامستان این شهر حل می‌شود.
این مسئول بیان داشت:‌ این خیر برای احداث این پل 4 میلیارد ریال  کمک کرده است و پیش از این نیز با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد ریال اقدام به احداث یک باب مدرسه در این شهرستان کرده بود.
وی با بیان اینکه احداث این پل بارها از سوی شورای شهر تصویب شده ولی به دلیل نبود اعتبار اجرای آن به تاخیر افتاده بود، یادآور شد: ‌با تاخیر عملیاتی شدن این پل عملیات اجرای آن پس از پایان مطالعات آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پل پارک اللر‌باغی خلخال بر روی رودخانه خلخال‌چایی با هزینه 4 میلیارد ریالی یک خیر خلخالی احداث می‌شود.
این خیر خلخالی هدف از این اقدام خیر‌خواهانه را تنها رفع مشکل مردم برای تردد در مسیر دو طرف رودخانه اعلام کرده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول