اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آفتاب در گرگان طلوع کرد؛

کلنگ‎زنی بزرگترین پروژه سرمایه‎گذاری عمران شهری گرگان

خبرگزاری فارس: بزرگترین پروژه سرمایه‎گذاری عمران شهری با حضور معاون عمرانی استانداری گلستان و فرماندار شهر گرگان کلنگ‎زنی شد.

کلنگ‎زنی بزرگترین پروژه سرمایه‎گذاری عمران شهری گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در آیین کلنگ‎زنی پروژه آفتاب شهر گرگان اظهار داشت: انتظار داریم که این واحدها یکی پس از دیگری به بهره‎برداری برسد و موجبات اشتغال صدها نفر را به وجود بیاورد.
وی افزود: تسریع در کار پروژه آفتاب بسیار مهم است چرا که این پروژه بابی برای شهرهای دیگر استان است و کمک می‎کند تبدیل بخش فرسوده امری عادی می‎شود.
دادبود با بیان اینکه در همه شهرهای استان شرکت‎ها برای این امرتاسیس شده است، افزود: تاکنون در هیچ شهر استان اقدامی صورت نپذیرفته و همه منتظر بودند تا ببیند پروژه آفتاب گرگان چگونه می‎شود که امروز به لطف خدا شاهد طلوع این آفتاب هستیم.
مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان نیز در این مراسم گفت: پروژه آفتاب مشتمل بر ساختمان‎های تجاری، اداری مسکونی متعددی است که همراه با فضاهای خدماتی، رفاهی و فضای سبز در مرکز شهر گرگان اجرا خواهد شد.
سالاری افزود: این پروژه در محدوده پنج هکتار در ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان‎های سرخواجه و امام خمینی(ره) اجرا می‎شود.
وی تصریح کرد : این طرح مشتمل بر هشت بلوک تجاری – خدماتی، مسکونی و رفاهی ـ فرهنگی و پارکینگ طبقاتی می‎باشد که در زیر بنایی به مجموع 200 هزار مترمربع طراحی شده است.
مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان گلستان بیان داشت : موقعیت ویژه محدوده طرح و برخورداری از امتیازات و حمایت دولت و شهرداری و ... سودآوری پروژه را به طور فوق‎العاده‎ای افزایش داده است به طوری که طبق محاسبات مشاورین مختلف، بهره‎دهی پروژه تا 300 درصد برآورد شده است.
وی با بیان اینکه خلاء چنین مراکز تجاری استاندار و مدرنی در این بخش از مرکز تجاری شهر به شدت احساس می‎شد، خاطرنشان کرد: برای فعال و سر زنده ساختن محدوده طرح در تمام ساعات شبانه‎روزی بلوک‎هایی نیز با کاربری مسکونی و فرهنگی ـ مذهبی پیش‎بینی شده‎اند که در قالب پنج بلوک و با مجموع زیربنای حدود 80 هزار مترمربع تعریف و طراحی شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول