اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تامین اجتماعی لرستان خبر داد:

بدهی 740میلیارد ریالی کارفرمایان لرستانی به تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: سرپرست تامین اجتماعی لرستان گفت: میزان بدهی کارفرمایان استان لرستان به تامین اجتماعی تا پایان سال گذشته 740 میلیارد ریال بوده است.

بدهی 740میلیارد ریالی کارفرمایان لرستانی به تامین اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌‌آباد، شهناز حمزه‌لویی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد به سفر مدیر عامل تامین اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت: این سفر دو روزه با هدف بررسی بسیاری از مسایل مربوط به تامین اجتماعی لرستان بوده و تاکنون چندیدن جلسه و برنامه از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار استان، دیدار با کارکنان تامین اجتماعی و شرکت در نشست شورای اداری این سازمان با حضور مدیر عامل تامین اجتماعی کشور برگزار شده است.
سرپرست تامین اجتماعی لرستان گفت: رهاورد سفر مدیرعامل تامین اجتماعی کشور به استان و با همت استاندار لرستان، پرداخت بلند مدت بدهی کارفرمایان بدهکار استان است.
حمزه‌لویی یادآورشد: به منظور حمایت جدی از کارفرمایان و با تلاش حبیب الله دهمرده استاندار لرستان و با پیگیری رحمت الله حافظی مدیرعامل تامین اجتماعی کشور کارفرمایان لرستانی میتوانند بدهی خود را در اقساط 60 ماهه به تامین اجتماعی پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: با اقدامات اساسی استاندار لرستان این کارفرمایان میتوانند به جای اقساط 36 ماهه بدهی خود را در اقساط بلند مدت و 60 ماهه پرداخت کنند.
حمزه لویی تصریح کرد: به طور قطع این مهم میتواند دستاورد خوبی برای کارفرمایان استان در جریان سفر مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور به لرستان باشد که امیدواریم اقدامات اساسی در این زمینه صورت گیرد.
سرپرست تأمین اجتماعی لرستان در ادامه راه‌اندازی فاز چهارم کارخانه سیمان دورود را یکی دیگر از دستاوردهای این سفر عنوان کرد و گفت: با نصب تجهیزات به زودی این فاز کارخانه نیز راه‌اندازی می‌شود.
در حال حاضر بیش از 550 هزار نفر یعنی یک سوم جمعیت استان لرستان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول