اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی چناران:

کتابخانه ویژه کودکان و خردسالان در چناران فعال شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی چناران گفت: کتابخانه ویژه کودکان و خردسالان درکتابخانه باقرالعلوم چناران با قراردادن 2500 نسخه کتاب ویژه این دوره سنی فعال شد.

کتابخانه ویژه کودکان و خردسالان در چناران فعال شد
مجتبی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: با توجه به رسالت نهاد کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و ضرورت انس با کتاب و همچنین ترغیب و تشویق عموم مردم خصوصا کودکان به مطالعه فضای محدودی از کتابخانه مرکزی چناران با قراردادن کتاب به همراه اسباب بازی و سرگرمی‌های شاد به کودکان اختصاص داده شده است.
وی افزود: از ویژگی‌های بارز این کتابخانه قرارگرفتن کتاب‌ها و قفسه‌ها در دسترس کودکان است که سبب می‌شود تا در انتخاب کتاب آزاد باشند.
وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های این کتابخانه کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی عکس‌ها در کتاب‌های که به همین منظور تدوین شده  و همچنین بازی‌های متنوع و سرگرمی‌های گوناگون در این کتابخانه ایجاد شده است.
وی اظهارداشت: مسابقات نقاشی، جلسات کتابخوانی، شاهنامه‌خوانی و قصه‌گویی برای کودکان از دیگر برنامه‌های است که به زودی در این کتابخانه اجرا می‌شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چناران گفت: هزینه اجرای کتابخانه کودک 50 میلیون ریال است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول