اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های خوزستان خبر داد:

عضویت رایگان خوشنویس‌ها در کتابخانه‌های عمومی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از عضویت رایگان اساتید انجمن خوشنویسی در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان خبر داد.

عضویت رایگان خوشنویس‌ها در کتابخانه‌های عمومی
رحیم فضیلت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، از انعقاد تفاهمنامه‌ای میان اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و انجمن خوشنویسی استان خبر داد و اظهار داشت: طی این تفاهمنامه همکاری این اداره کل تعهد دارد اساتید انجمن خوشنویسی استان را به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی در آورد.
وی افزود: به منظور تحقق اهداف و وظایف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در راستای اجرای برنامه و همکاری مشترک با سازمان‌ها، انجمن‌ها در حوزه کتابخانه‌های عمومی و به استناد بند «ز» ماده ۳ قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور در همین خصوص، تفاهمنامه‌ مذکور با انجمن خوشنویسی خوزستان منعقد شد. 
این مقام مسئول به محورهای همکاری این تفاهمنامه اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مشترک در زمینه خوشنویسی برای اعضای کتابخانه‌ها و نیز بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر در زمینه‌های مورد علاقه طرفین به عنوان محورهای همکاری این تفاهمنامه هستند.
فضیلت‌پور بیان کرد: ایجاد تسهیلات لازم برای اعضا و اساتید انجمن خوشنویسان استان به منظور استفاده از کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان، فراهم نمودن امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری کلاس‌های خوشنویسی در کتابخانه‌های مستعد، عضویت اعضای انجمن خوشنویسی استان با ۵۰ درصد تخفیف، مشارکت در اجرای نمایشگاه‌ها، همایش و جشنواره‌های مربوط در حوزه خوشنویسی و همکاری در تبلیغ و ترویج دوره‌های خوشنویسی در سطح استان و تشویق هدفمند اعضای کتابخانه‌ها برای حضور در این دوره‌ها از اهم تعهدات اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در این تفاهمنامه است.
وی اضافه کرد: تأمین اساتید مجرب و برنامه ریزی برای اجرای دوره‌های آموزش خوشنویسی در کتابخانه‌های مستعد استان، برنامه ریزی مشترک برای اجرای مسابقات خوشنویسی هدفمند، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و خطاطی و برنامه‌های خاص در کتابخانه‌های مستعد، تلاش جدی برای شناسایی افراد مستعد در بین اعضاء کتابخانه‌ها در زمینه خطاطی و خوشنویسی و ارائه مشاوره‌های هدفمند به منظور ارتقاء و جهت دهی به مسابقات و جشنواره‌ها نیز از جمله تعهدات انجمن خوشنویسان خوزستان دراین تفاهمنامه به شمار می‌‌رود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول