اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

ایجاد مراکز بیمارستانی جدید ‌توجیه اقتصادی داشته باشد‌

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گفت: از این پس ایجاد مراکز بیمارستانی بزرگ باید با توجیه اقتصادی همراه باشد.

ایجاد مراکز بیمارستانی جدید ‌توجیه اقتصادی داشته باشد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، مشکلات بیمارستان 160تختخواتی آمل و دانشگاه شمال این شهر بررسی شد.
معاون عمرانی استاندار مازندران بعدازظهر امروز در این نشست با اشاره به اینکه نیاز به دانشگاه و بیمارستان برای یک منطقه ضروری است، اظهار داشت: وجود این بیمارستان در ورودی شهر آمل و با داشتن محوری مانند هراز از ضروریات است.
عیسی هاشمی حیدری با تاکید بر اینکه وجود کاربری درمانی و آموزشی در کنار هم یکی از مشکلات این پروژه است، افزود: دانشگاه باید برای خودروهای دانشجویان فکری می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی آمل و وجود دانشگاه در کنار آن معضلاتی مانند آلودگی‌های صوتی و ترافیک در منطقه ایجاد می‌شود، گفت: حجم ورودی به این دو مرکز می‌تواند موجب ترافیکی عظیمی شود که در نهایت به ضرر بیماران این بیمارستان تمام می‌‌شود.
معاون استاندار مازندران با بیان اینکه باید شرایطی ایجاد شود که بتوان از این بیمارستان برای حضور بیماران منطقه خزر استفاده کرد، افزود: از این پس ایجاد مراکز بیمارستانی بزرگ باید با توجیه اقتصادی همراه باشد.
وی از برگزاری نشست تصمیم‌گیری با حضور مسئولان بهداشتی و دانشگاهی در محل اجرای طرح برای اتخاذ راهکارهایی برای رفع مشکلات خبر داد.
فرماندار آمل نیز در سخنانی با اشاره به نیاز شهرستان به هر دو مجموعه تصریح کرد: این دو مجموعه از نیازهای اساسی شهر آمل محسوب می‌شوند و باید بتوانند به خوبی به مردم شهرستان و استان خدمات ارائه دهند.
یدالله اکبرزاده با اشاره به مشترک بودن راه دسترسی این دو مرکز، گفت: به دلیل ازدهام هر دو مرکز باید یکی از مراکز راه دسترسی خود را تغییر دهد تا هر دو بتوانند به خوبی ارائه خدمات دهند.
‌انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول