اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

قاضی پرونده اختلاس روسیاه نشود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به پیگیری پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی تاکید کرد: قاضی پرونده باید به گونه‏ای اقدام کند که روسیاه نشود.

قاضی پرونده اختلاس روسیاه نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی کشور و شخص قاضی تعیین شده برای این پرونده در برهه کنونی به شدت توسط مردم رصد می‏شوند.
وی تصریح کرد: دست‏اندرکاران در پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی امروز در آزمون سخت و پیچیده‏ای قرار گرفته‏اند و باید بتوانند به خوبی از پس اوضاع و شرایط و پیگیری این پرونده برآیند.
نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان همچنین در بخش دیگری تصریح کرد: "چگونه شد که بردند و خوردند؛ شاید معجزه‏ای رخ داده باشد".
شاهچراغی، افزود: قاضی پرونده مشخص شده برای پیگیری موضوع اختلاس بزرگ اگر از خط قرمز رد شود و به خواسته‏های مردم توجه کند، رو سفید خواهد بود و در غیر این صورت، روسیاه می‏شود.
امام جمعه سمنان تاکید کرد: تا امروز اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما هنوز در نیمه‏های راه قرار داریم و پیگیری‏ها تا حصول نتیجه معقول باید ادامه یابد و اذهان عمومی در این زمینه شفاف شود.
شاهچراغی همچنین با اقدامات رخ داده در هفته گذشته در برکناری شماری از مدیران نظام بانکی، گفت: درمان این پرونده، استعفا و برکناری دو یا سه نفر نیست بلکه باید شاهد اقدامات و برخوردهای بیشتری در این خصوص باشیم چرا که این خواست عمومی است.
نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان همچنین در بخش دیگری با اشاره به دیدار جانبازان قطع نخاعی با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد: عشق، علاقه و ایثار رزمندگان اسلام و خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است و ارزش بسیاری دارد.
شاهچراغی اضافه کرد: در این دیدار، شاهد جلوه‏های ناب و ارزشمندی از عشق و محبت جانبازان قطع نخاعی به ولایت و رهبری، نظام و ایثار و از خودگذشتگی بودیم.
انتهای پیام؛/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول