اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

اغماضی در برخورد با مسببان اختلاس صورت نگیرد‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: نباید اغماضی در خصوص مسببان ‌پرونده اختلاس صورت گیرد.

اغماضی در برخورد با مسببان اختلاس صورت نگیرد‌
فاضل موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خروج مبالغ زیادی از وجوه برخی بانک‌های خصوصی و دولتی کشور منجر شده تا حاشیه‌های اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در سطح کشور از اصل قضیه بیشتر باشد.
وی با بیان اینکه قوه قضاییه پیگیری‌های لازم را در خصوص علت این اختلاس در دست بررسی دارد، افزود: بیشتر از اینکه به اصل موضوع توجه شود به حواشی آن پرداخته شده است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس‌ یادآور شد: اقدامات مناسبی از سوی دستگاه قضایی کشور در حال انجام است.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم در خصوص این پرونده تدابیر لازم اندیشیده شده و با برخورد جدی در محدوده قانون با چنین فعالیت‌هایی صورت گیرد.
موسوی با بیان اینکه پرداختن بیشتر به حواشی اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور دغدغه‌هایی را در کشور ایجاد می‌کند، یادآور شد: نباید اغماضی در خصوص مسببان ا‌ین پرونده صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه این کار به جامعه آسیب‌های زیادی را وارد می‌کند از قوه قضاییه خواست تا با جدیت با متخلفان برخورد کند تا چنین حوادثی دیگر در جامعه به وجود نیاید.
نماینده مردم خدابنده در مجلس، ‌تبعات ایجاد چنین مشکلاتی را در جامعه موجب کاهش اعتماد مالی مردم به نظام مالی کشور عنوان کرد و گفت: سر سوزنی در این خصوص اغماض جایز نیست.
وی چنین کارشکنی‌هایی را در نظام جمهوری اسلامی دارای ابعاد سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی دانست و بیان داشت: این امر به اعتبار سیاسی و اجتماعی کشور لطمه می‌زند.
موسوی با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه نیز دستور اکید برای بررسی این پرونده داده است، افزود: پیگیری‌های قوه قضاییه در این خصوص موثر بوده و امیدواریم این روند ادامه یابد.
وی حضور رئیس قوه قضائیه به استان زنجان را در راستای حل مشکلات قضایی استان مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: اگر سفرهای وزرا به صورت دقیق و برنامه‌ریزی شده باشد موجب تغییر و تحولات مطلوب در استان‌ها می‌شود.
انتهای پیام؛/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول