اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم اداره‌کل تربیت‌بدنی استان اصفهان؛

رئیس هیئت موتورسواری اصفهان برکنار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومیبل‌رانی استان اصفهان از سمت خود برکنار شد.

رئیس هیئت موتورسواری اصفهان برکنار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با تصمیم اداره‌کل تربیت‌بدنی استان اصفهان، نادعلی کریم‌زاده از مسئولیت ریاست این هیئت کنار گذاشته و سرپرست جدید به فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری معرفی شد.
کریم‌زاده سه سال قبل در مجمع انتخاباتی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.
معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل تربیت‌بدنی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تایید این خبر گفت: تغییر در هیئت موتورسواری در راستای اهداف هیئت و اداره‌کل تربیت بدنی صورت گرفته است.
افشین ملایی با بیان اینکه این تغییر به دلیل مباحث کلی انجام شده است، ادامه داد: قرار گرفتن افراد قوی در راس هیئت‌های ورزشی که بتوانند اهداف مورد نظر را پیگیری کنند، از جمله دلایل تغییرات انجام شده در هیئت‌ها است.
به گزارش فارس، پیش از کریم‌زاده، علی قاسمی ریاست هیئت موتورسواری استان اصفهان را برعهده داشت اما در انتخابات نتوانست به آرای لازم دست پیدا کند و کریم‌زاده به عنوان رقیب وی به این سمت دست یافت.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول