اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی سپاهان اصفهان:

اهداف اصلی و پیشرفت موتورسواری را رها نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: مدیر جدید بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی سپاهان اصفهان گفت: هدف اصلی خود را مبنی بر ترویج و توسعه اتومبیل‌رانی و موتورسواری به هیچ عنوان رها نمی‌کنم.

اهداف اصلی و پیشرفت موتورسواری را رها نمی‌کنم
نادعلی کریم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به عنوان پایه‌گذار رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی در استان اصفهان که فعالیت خود را از حدود 30 سال پیش آغاز کرده‌ام به هیچ عنوان وظایف و رسالت خود را در این رشته ورزشی فراموش نمی‌کنم.
وی که تا دو هفته گذشته ریاست هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان را برعهده داشته است، تصریح کرد: درست است که امروز از اداره تربیت بدنی این استان فاصله گرفته‌ام ولی دلیلی ندارد که اهداف ورزش خود را در شرکت سپاهان دنبال نکنم.
مدیر جدید بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی شرکت سپاهان اصفهان ادامه داد: هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی این شرکت ظرف یک تا دو ماه آینده هستیم.
وی با بیان اینکه در قسمت موتور کراس در سطح آسیا حرف برای گفتن زیاد داریم، تصریح کرد: نخستین برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌هایمان راه‌اندازی بخش موتور کراس در شرکت فولاد ماهان سپاهان است.
کریم‌زاده افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است یک پیست اختصاصی برای موتور کراس در ورزرشگاه نقش جهان اصفهان به بخش اتومبیل‌رانی و موتورسواری شرکت سپاهان اصفهان اختصاص یابد.
وی در مورد ملاک‌های مدیریتی جدید در شرکت سپاهان اصفهان برای علاقه‌مندان به رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی گفت: با توجه به اینکه این رشته علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد، بنابراین از طریق اصول صحیح ترویجی سعی در جذب هر بیشتر استعداد‌های ورزشی داریم.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول