اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بخش موتور سواری و اتومبیل‌رانی باشگاه فولادمبارکه سپاهان:

اصفهان برای رقابت‌های آسیایی موتورسواری آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بخش موتور سواری و اتومبیل‌رانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده خود را برای نخستین رقابت‌های آسیایی آینده آماده می‌کنیم.

اصفهان برای رقابت‌های آسیایی موتورسواری آماده می‌شود
امیر اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی در باشگاه فولادمبارکه سپاهان تا چند وقت گذشته وجود نداشت که با تصدی‌گری آقای کریم‌زاده این بخش نیز به باشگاه اضافه شد.
وی با بیان اینکه آقای نادعلی کریم‌زاده پس از کناره گرفتن از هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با دعوت باشگاه فولادمبارکه سپاهان به این باشگاه آمده است، تصریح کرد: آقای کریم‌زاده و سایر مسئولان باشگاه در حال برنامه‌ریز‌ی برای توسعه بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی این مجموعه هستند.
نایب رئیس بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی باشگاه فولادمبارکه سپاهان با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی و موتورسواری آزاد دوبی در حدود سه هفته آینده تاکید کرد: از باشگاه فولادمبارکه سپاهان آقای مجتبی کریم‌زاده با داشتن مقام نخست و دوم آسیایی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
وی حمایت باشگاه‌هایی مانند فولادمبارکه سپاهان و باشگاه مقاومت را برای حمایت از رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی بسیار مفید دانست و افزود: هر چه ‌قدر تعداد ورزشکاران این رشته افزایش یابد به طور حتم شاهد افزایش بیشتر قهرمان‌پروری رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی در آینده هستیم.
اسماعیلی گفت: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان و همچنین بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی باشگاه فولادمبارکه سپاهان و باشگاه مقاومت در عین رقابت دوستانه می‌توانند به راحتی این رشته ورزشی را ارتقا دهند.
وی ادامه داد: از همه استعداد‌های ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی داخل و خارج از باشگاه فولادمبارکه سپاهان حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول