اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد:

احداث پیست موتور‌سواری در فردوس

خبرگزاری فارس: شهردار فردوس گفت: در صورت واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی پیست موتورسواری در شهرستان فردوس احداث می‌شود.

احداث پیست موتور‌سواری در فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدمهدی علی‌پرست صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: با همکاری هیئت موتورسواری شهرستان پیست موتور‌سواری در محل پارک دلگشای فردوس احداث می‌شود.
وی افزود: برای احداث این پیست زیرساخت‌های لازم انجام شده است و در صورت واگذاری زمین توسط منابع طبیعی به زودی احداث و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
علی‌پرست احداث پیست موتور سواری در فردوس را سبب کاهش تصادفات راکبان موتور سیکلت دانست و تصریح کرد: سالانه تعدادی از جوانان به سبب برگزاری مسابقات دسته جمعی با موتور‌سیکلت در جاده‌های فرعی، جان خود را از دست می‌دهند.
وی یادآور شد: وجود پیست موتور‌سواری سبب می‌شود تا جوان نیروی جوانی خود را در مکانی مناسب و ایمن صرف کند.
شهردار فردوس گفت: با احداث پیست موتور‌سواری، جوانان و نوجوانان شهرستان نیروی نشاط و جوانی خود را به درستی مصرف و جان خود و سایر مردم را نیز از خطرات احتمالی که به سبب موتور سواری در سطح شهر صورت می‌گیرد حفظ می‌کنند.
علیپرست همچنین از احداث پارک بانوان در فردوس خبر داد و افزود: این پارک در زمینی به مساحت 17 هکتار در حاشیه میدان غدیر و در مسیر پارک دلگشا احداث می‌شود.
وی با تاکید بر نقش ورزش در زندگی انسان تصریح کرد: امکانات ورزشی در شهرستان جوابگوی نیاز بانوان نیست و می‌طلبد تا فضای مناسبی به امر ورزش بانوان اختصاص یابد و بانوان شهرستان بتوانند با خیالی آسوده به ورزش بپردازند.
شهردار فردوس یادآور شد: در سفر سوم ریاست جمهوری مبلغ 50 میلیون تومان به پارک بانوان فردوس اختصاص یافت که با صرف این هزینه تاکنون دیوارکشی پروژه به اتمام رسیده است.
علیپرست به پیشرفت 20 درصدی پروژه احداث پارک بانوان فردوس اشاره کرد و گفت: در صدد هستیم تا با جذب اعتبارات لازم در حداقل زمان ممکن پروژه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی با اشاره به فعالیت مدرسه فوتبال و زورخانه ذوالفقار در فردوس گفت: استقبال مردم و جوانان شهرستان فردوس از ورزش و اماکن ورزشی بسیار زیاد است و با توجه به رشد زندگی صنعتی باید مسئولان امر توجه بیشتری به افزایش اماکن ورزشی داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول