اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت شهریار سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) خبر داد:

65 برنامه فرهنگی نظامی برای پاسداشت یاد شهدا

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت شهریار از اجرای 65 برنامه فرهنگی نظامی برای پاسداشت یاد شهدا خبر داد.

65 برنامه فرهنگی نظامی برای پاسداشت یاد شهدا
مصطفی کریمی پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران هفته دفاع مقدس را بهانه‌ای برای واگویه کردن روایت‌های تلخ و شیرین 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تا به‌ حال بارها و بارها از جنگ و رزم و نبرد نابرابر ایران و عراق گفته‌ایم و آنچه از جنگ نظامی باید روایت می‌شده به گوش مخاطبان خود رسیده است لذا امروز وظیفه خطیرتری بر دوش داریم و باید جنگ و دفاع مقدس را با نگاهی فرهنگی به تصویر بکشیم تا رشادت‌ها و ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان امروز کاربردی عینی پیدا کند و بتوانند پیام‌های خروجی دفاع مقدس  را سرلوحه کارشان قرار دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت شهریار در ادامه افزود: در طول این هفته بیش از 65 برنامه فرهنگی نظامی در قالب همایش، رژه و مسابقه برای بسیجیان و مخاطبان سپاه پیش‌بینی شده است که شامل برپایی رژه‌های نظامی، مسابقات ورزشی تجلیل از خانواده معظم شهدا، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برپایی یادواره و یادمان شهدا و... می‌شود که خوشبختانه تاکنون با استقبال چشمگیری از سوی بسیجیان و خانواده معزز شهدا همراه بوده است و پای بسیاری از جوانانی را که تاکنون در صف بسیج نبوده‌اند را به این ویژه برنامه‌های فرهنگی باز کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت شهریار در پایان خاطر نشان کرد یکی از شاخص‌ترین برنامه‌هایی که برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است گردهمایی رزمندگان و فرماندهان دیروز با جوانان و مخاطبان نسل امروز است که در این مراسم گوشه‌هایی از  خاطرات ناگفته 8 سال جنگ تحمیلی  روایت می‌شود و فرماندهان به سوالات و ابهامات ذهن جوانان حاضر در جمع پاسخ می‌دهند که این جلسات مورد استقبال قرار گرفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول