اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کنگره سرداران و 5400 شهید کردستان:

پیمودن مسیر شهدا بهترین راه حفاظت از انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس کنگره سرداران و 5 هزار و 400 شهید کردستان گفت: حرکت در مسیر اهداف شهدا و عمل به وصیت‌های آنان بهترین راه برای حفاظت از انقلاب و حراست از خون شهدا است.

پیمودن مسیر شهدا بهترین راه حفاظت از انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد کرمی قبل از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بخش بلبان‌آباد شهرستان دهگلان اظهارداشت: حماسه آفرینی ملت شهید پرور ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس هیچ‌گاه از خاطرات این ملت پاک نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت چشمگیر امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی و بین‌المللی حاصل ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید گلگون کفن این مرز و بوم است که در هشت سال جنگ نابرابر با نثار خون پاکشان از ایران اسلامی دفاع کردند.
رئیس کنگره سرداران و 5 هزار و 400 شهید کردستان با بیان اینکه دفاع از انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا رسالت و وظیفه ای مهم بر عهده آحاد ملت ایران است، گفت: حرکت در مسیر اهداف شهدا و عمل به وصیت‌های آنان بهترین راه برای حفاظت از انقلاب و حراست از خون شهدا است.
کرمی احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بهترین رمز عزت و عبور کشور از مشکلات دانست و تصریح کرد: امروز با توجه به هجمه های نرم دشمنان جامعه ما بیش از هر زمانی به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت نیازمند است.
به گفته وی، بیداری اسلامی امروز در سراسر جهان ثمره الگو گیری مردم ملت‌های آزادیخواه از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.
رئیس کنگره سرداران و 5 هزار و 400 شهید کردستان افزود: مردم کشورهای مختلف با الگوگیری از موفقیت و پیروزی‌های ملت ایران در طول عمر با برکت انقلاب و به بن بست رسیدن راه‌های ارائه شده از سوی جهان غرب دست به یک خیزش عظیم زدند و نهضت بیداری اسلامی را ایجاد کردند.
کرمی خاطرنشان کرد: ظلم آشکار رژیم غاصب صهیونیسم و هم‌پیمانانش علیه مردم بی‌گناه منطقه و کمبود آزادی و فشارهای سیاسی از سوی آنان موجب حرکت انفجار گونه مردم در برخی از کشورها شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول