اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

عزت ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدا است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: عزت ایران اسلامی حاصل فداکاری شهدا است.

عزت ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کانون بسیج جامعه پزشکی استان زنجان، اظهار کرد: عزت به دست آمده توسط فداکاری شهدا و جانبازان نباید فراموش شود.
وی، خاطر نشان کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال و بسیار پویایی داشته و در بسیاری از مراحل جنگ دلاوری‌های چشمگیری را به نمایش گذاشته‌اند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: نعمت سلام و ولایت یک از نعمت‌های بسیار بزرگ خداوند است، که به ملت ایران اعطا شده است.
وی با بیان اینکه در زمان جنگ که دشمن با اطمینان تمام قصد تصرف کشور را در طول 20 روز داشت، اضافه کرد: رزمندگان با قدرت تمام در برابر این تجاوزگری‌ها ایستادگی کردند.
سردار کرمی یادآور شد: جنگ تحمیلی بدون احتساب جنگ ویتنام طولانی‌ترین جنگ، در طول یک دوره مقتضی بوده است.
وی،تصریح کرد: ویژگی منحصر به فرد دفاع مقدس این است که از همه اقشار کشور در آن حضور داشته و به دفاع از مرزهای کشور می‌پرداختند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس نه تنها در برابر صدام بلکه در برابر بسیاری از قدرت‌های دنیا ایستادگی کرد.
وی، اظهار داشت: در حال حاضر نیز دفاع از کشور تکلیفی است، که بر دوش همه مردم کشور است و همگان موظف به پاسداری از کشور در همه زمینه‌ها هستند.
سردار کرمی با بیان اینکه ملت ایران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اقتدار تمام در برابر حمله‌های دشمن ایستادگی کردند، اضافه کرد: امام خمینی (ره) نیز به عنوان یک رهبر آگاه به راهنمایی رزمندگان در زمینه‌های مختلف می‌پرداختند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش ویژه پزشکان در درمان بیماران یادآور شد: برخورد پزشک در درمان بیمار مسئله بسیار مهمی است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، تاکید کرد: در جنگ تحمیلی، رزمندگان دفاع مقدس تاثیر فعال داشته و با اقداماتی که انجام می‌دادند کمک شایانی به پیروزی رزمندگان در این جنگ داشته‌اند.
وی با بیان اینکه یک فردی که از نظر جسمی و روحی مشکل دارد در لحظه بیماری امیدی به غیر از خدا و پزشک ندارد، اضافه کرد: در این زمان نقش پزشک بسیار تعیین کننده است.
لازم به ذکر است در پایان مراسم افتتاحیه کانون بسیج جامعه پزشکی با حضور کارکنان و مدیران این بخش صورت گرفت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول