اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم‬

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: امنیتی که در کشور حاکم است، مدیون خون شهیدانی است که با لبیک به فرمان حضرت امام (ره) عاشقانه به جبهه‌ها رفتند و با تمام وجود از کیان و شرف ایران اسلامی دفاع کردند.

امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم‬
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در ششمین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان کوهبنان اظهار داشت: به لطف خداوند در سرزمینی نفس می‌کشیم که رهبری حکیم و فرزانه ولایت دارد و از امنیت بالایی برخوردار هستیم.
وی تصریح کرد: تمامم نعمت‌ها و امنیتی که در کشور است، مدیون خون شهیدانی است که با لبیک به فرمان حضرت امام (ره) عاشقانه به جبهه‌ها رفتند و با تمام وجود از کیان و شرف ایران اسلامی دفاع کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: هنوز 19 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که جنگ را علیه کشور ما تدارک دیدند، اما با فرمان حضرت امام (ره) مردم از گوشه و کنار کشور عازم جبهه‌ها شدند و در این راستا بیش از 42 هزار اسیر و 550 هزار جانباز تقدیم انقلاب شدند.
سردار محمدرضا حسنی سعیدی با بیان اینکه در جریان جنگ تحمیلی یک‌هزار و 200 روستا تخریب و بیش از 40 شهر کشور ویران شد، افزود: اما با مقاومت رزمندگان، دشمن در پایان با دست خالی و با سرافکندگی عقب‌نشینی کرد و اینجا بود که شهدا درس تلخی به دشمن دادند و به آنها فهماندند، نگاه چپ به ایران نکنند، زیرا ایران اسلامی رهبری الهی و مقتدر و بسیجیان توانایی دارد.
وی تصریح کرد: الگو قراردادن بسیجیان توسط حزب‌الله لبنان، خیزش و بیداری اسلامی، تلاش برای برقراری ثبات و امنیت در منطقه خاورمیانه از ثمرات و برکات دوران دفاع مقدس است.
حسنی سعدی گفت: ایران اسلامی امید تمام جهان اسلام و آزادی‌خواهان سراسر دنیاست و باید لحظه‌ای از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل غافل نشویم و چشم و گوشمان متوجه رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری باشد.
مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز ماهیت جنگ، حوادث جنگ، کلیدی و انسانی بودن را از ابعاد جنگ دانست و اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان به مرتبه‌ای از معرفت رسیدند که بعد از گسترش اسلام بی‌نظیر بود.
وی با بیان خاطراتی از ایثار و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: ظهر عاشورای سال 59 دو ماه پس از آغاز جنگ نیروهای رزمنده کرمان در جبهه سومار درسی فراموش نشدنی به دشمن دادند که صلابت و قدرت رزمندگان را به جهانیان نشان داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول