اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

دانش‌آموزان فداکاری‌های شهدا را با قلم به آیندگان انتقال دهند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با قلم خود، رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

دانش‌آموزان فداکاری‌های شهدا را با قلم به آیندگان انتقال دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان بازدید کننده از نمایشگاه هفته دفاع مقدس که در پردیس دانشگاه زابل انجام شد اظهار داشت: جنگ، نعمت‌های زیاد و مختلفی برای ما داشت که یکی از آنها رساندن پیام انقلاب و اسلام به جهانیان بود.
وی افزود: همچنین یکی دیگر از نعمت‌های جنگ تحمیلی، شکوفا شدن استعدادها وایجاد خلاقیت و ابتکار در نزد جوانان و نوجوانان کشورمان بود.
مدیر آموزش و پرورش زابل بیان کرد: از آنجایی که جنگ بر کشور مان تحمیل شده بود و ملت ایران وارد عرصه‌ای شده بودند که باید از خودشان دفاع می‌کردند به همین دلیل، دفاع مقدس نامگذاری شد.
معزی تصریح کرد: یکی از نعمت‌های جنگ، تقویت روحیه اطاعت پذیری از ولایت بود و رزمندگان ما‌ در آن زمان روحیه اطاعت پذیری از ولایت را تجربه کردند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و همه مردم در قالب بسیج به جبهه‌ها اعزام شدند.
وی در ادامه بحث معرفی و شناخت انقلاب به سایر کشورهای دنیا را نعمت دیگر انقلاب عنوان و گفت: پیام انقلاب و اسلام به کمک رسانه‌ها در دنیا منتشر شد.
مدیر آموزش و پرورش زابل خاطرنشان کرد: حرکت همه رزمندگان به خاطر جلب رضای خدا و خشنودی ولایت فقیه بود به طوری که در این مورد هرکسی سعی می‌کرد گوی سبقت را از دیگران ببرد تا ثواب بیشتری به دست آورد.
معزی خطاب به دانش‌آموزان افزود: با فکر و اندیشه و با قلم‌هایتان باید یاد بگیرید که انتقال دهنده این همه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها و ارزش‌ها به نسل آینده باشید.
وی رسالت دانش‌آموزان را در انتقال این ارزش‌ها سنگین عنوان کرد و گفت: بهترین الگوهای معنوی در دست شماست و شما در برابر انتقال این فداکاری‌ها و ارزش‌ها وظیفه سنگینی بر دوش دارید.
مدیر آموزش و پرورش زابل ورود دانش‌آموزان به بسیج را یک ارزش دانست و بیان کرد: کسی که وارد این عرصه می‌شود باید آمادگی لازم را به عنوان یک بسیجی در وسط میدان داشته باشد و دفاع از اسلام و انقلاب را یک تکلیف شرعی بداند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول