اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

توان مدیریتی و اخلاق ویژگی‌های مدیران انتصابی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: در انتخاب مدیران و زیرمجموعه و زیردستان جدا از ویژگی‌های فردی، توان مدیریتی وکاری آنان را بسنجیم و حق مردم است که مدیران توانا داشته باشند.

توان مدیریتی و اخلاق ویژگی‌های مدیران انتصابی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های نماز این هفته بردخون با اشاره به موضوع حق مدیران بر مردم  اظهار داشت: بیشتر مشکلات جامعه به دلیل مدیریت ضعیف برخی افراد در امور محوله است که افراد را بدون شناخت و سنجش در رأس ادارات قرار می‌دهند.
وی ادامه داد: چرا افرادی که توان اداره مدرسه‌ای را ندارند مدیر اداره مهم یا دانشگاهی می‌کنند پس نیاز است در انتخاب مدیران و زیرمجموعه و زیردستان جدا از ویژگی‌های فردی، توان مدیریتی وکاری آنان را بسنجیم و حق مردم است که مدیران توانا داشته باشند.
امام جمعه بردخون افزود: مردم در انتخاب نمایندگان خود در مجامع عمومی مانند مجلس دقت و افرادی را گزینش کنند که در آینده پشیمان نشوند زیرا در این امر خود سهم دارند و دولت و مدیران اجرایی در این قضیه دخالتی ندارند.
خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: هشتم مهرماه60 با سقوط هواپیما سرداران اسلام فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا به شهادت رسیدند که یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی را گرامی می‌داریم.
وی اضافه کرد:12مهر روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ است که دارای کرامات بزرگی می‌باشد و مردم باید قدر امامزاده‌ها به عنوان گنجینه‌های درخشان و ارزشمند که در همه کشور مایه برکت هستند را بدانند.
رکنی حسینی با یادآوری13مهر سالروز هجرت امام راحل از عراق به پاریس گفت: این هجرت سرآغاز تحولی بزرگ در نظام اسلامی و ایجاد انقلاب اسلامی در ایران و مقدمه پیروزی انقلاب و برای همیشه در تاریخ ماندگار می‌شود.
امام جمعه بردخون به 13مهر روز نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی باید مایه امنیت اجتماعی، فردی و اقتصادی باشد و این توقع مردم است و توصیه می‌کنیم نیروی انتظامی با سعه صدر با مردم برخورد کنند و ضمن قاطعیت و اقتدار در برابر خلافکاری و انحرافات رفتار و اخلاقی نیکو با مردم داشته  باشند.
وی افزود: همکاری مستمر مردم و نیروی انتظامی امنیت را در جامعه گسترش می‌دهد و هیچ کس نباید در برابر اجرای قانون مقاومت کند و همواره تسلیم قانون باشیم و به فکر دور زدن مقررات و قانون نباشیم و نیروی انتظامی را در اجرای قانون یاری دهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول