اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

روند پاسخگویی مدیران مازندران فعال‌تر شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار روند سریع پاسخگویی مدیران مازندران به رسانه‌ها شد.

روند پاسخگویی مدیران مازندران فعال‌تر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان مازندران که با محوریت جهاد اقتصادی در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران دارای پنج کمیته است که کمیته اقتصادی ضعیف عمل کرده است.
وی ریاست این کمیته را به شعبان‌زاده مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سپرد و افزود: این کمیته نقش فعال‌تری در زمینه اطلاع‌رسانی عملکرد، مسائل و مشکلات در حوزه اقتصادی استان داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه باید متناسب با شعار و دغدغه‌های مقام معظم رهبری و جهت‌گیری‌های دولت در این زمینه کام برداریم، یادآور شد: اهتمام مدیران برای توجه به جهاد اقتصادی باید با نگاه و دغدغه رهبری همگام باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای این کار، روحیه جهادی و نقش مستقیم مردم می‌تواند تاثیرگذار باشد.
ابراهیمی با بیان اینکه سیاست‌های ایجاد اشتغال از دغدغه‌های دولت و نظام است، ادامه داد: نیازمند تقویت روحیه جهاد اقتصادی در مازندران هستیم.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها فضای جهاد اقتصادی را در استان برجسته کنند، گفت: مدیران هم متناسب با فعالیت‌ها پاسخگو باشند و با اطلاع‌رسانی زمینه آرامش و اعتماد جامعه را فراهم کنند.
این مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها اهتمام خوبی به جهاد اقتصادی دارند، خاطرنشان کرد: هدف شورای اطلاع‌رسانی هم فعال شدن این بخش است.
وی با اشاره به اینکه بنای ما تعامل با رسانه‌ها است، تصریح کرد: برخی خبرها حاکی از این است که بعضی از مسئولان به موقع به رسانه‌ها گزارش نمی‌دهند.
ابراهیمی با تاکید بر اینکه تقویت سرمایه‌گذاری از بخش‌های مهم محورهای جهاد اقتصادی در استان است، یادآور شد: مدیران با انگیزه و توان خوبی در میدان خدمتگزاری حضور دارند و پاسخگوی رسانه‌ها هستند.
وی با بیان اینکه اصحاب رسانه از قبل پیگیری مصوبه‌های سفر دغدغه داشته و برخی دستگاه‌ها به عملکرد برخی رسانه‌ها حرف دارند، بیان داشت: از رسانه‌ها می‌خواهم در این جلسه نظرات خود را به صورت شفاف و صریح اعلام کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه برخی آمارها در رسانه‌ها عنوان می‌شود که من این آمارها را قبول ندارم  و به نوعی این آمار درست نیست، تصریح کرد: البته این موضوع به خود دستگاه‌ها هم مربوط می‌شود که ممکن است آمار دقیقی اعلام نکرده باشند.
ابراهیمی با اشاره به انبوه فارغ‌التحصیلان بیکار در استان، ادامه داد: توجه ویژه به نرخ بیکاری از دغدغه‌های ما در استان است .
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روند مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها، رویکرد خجسته‌ای است که در مازندران مشاهده می‌کنیم.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها برای بیان مشکلات، صدای مردم استان باشند، متذکر شد: از طرفی هم موج اعتمادزایی و امید به زندگی را در مردم ایجاد کنند.
ابراهیمی یادآور شد: نقد منصفانه از سوی رسانه‌ها و دفاع واقع‌بینانه از سوی مدیران دستگاه‌ها می‌تواند ما را به نقطه مطلوب برساند.
این مسئول خاطرنشان کرد: نباید از رسانه‌ها توقع داشت که همواره رپرتاژ مدیران دستگاه‌ها باشند، رسانه باید بنویسد و نقد کند و ضمن نقد، اگر دستگاهی عملکرد خوبی داشت، آن را هم عنوان کند.
ابراهیمی اذعان داشت: شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران بنا دارد مدیران پاسخگو را معرفی کند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول