اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان استهبان:

مدیران کم‌کار عزل می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان استهبان با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی باید حرکت رو به جلو داشت، گفت: مدیرانی که کم‌کاری کنند برکنار می‌شوند.

مدیران کم‌کار عزل می‌شوند
نعمت‌الله اکبری نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استهبان اظهار داشت: برخی مدیران در این شهرستان فعالیت می‌کنند که توانمندی‌های مدیریتی ندارند و در صورتی که این روند را ادامه دهند مجبور به تغییر رویه و برخورد با آنان هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین برنامه‌های خود را حمایت از سرمایه‌گذاران عنوان کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی تمام به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری سالم در این شهرستان هستیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان استهبان ادامه داد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که موضوع اشتغال‌زایی جوانان مورد توجه قرار گرفته و اشتغال مناسبی برای آنان فراهم شود.
فرماندار استهبان همچنین به طرح‌های ملی در دست اجرا در این شهرستان اشاره و از مهم‌ترین آن را اجرای خط راه‌آهن شیراز استهبان گل‌گهر سیرجان عنوان کرد و افزود: به زودی عملیات کارگاهی و آغاز فعالیت‌های این طرح اجرایی می‌شود.
اکبری‌نژاد بیان کرد: بیمارستان جدید این شهر نیز در دست ساخت است که در صورت تامین اعتبار در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
اکبری‌نژاد بیان کرد: توسعه شهرک صنعتی شهرستان استهبان به عنوان یک طرح مهم صنعتی نیز مورد توجه و اولویت برنامه‌ها قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول