اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرایی شدن نیمی از مصوبات سفرهای دولت در کهگیلویه و بویراحمد؛

نیکزاد: مدیران بیش از گذشته پیگیر اجرایی شدن مصوبات دولت باشند

خبرگزاری فارس: در حالی که در استان کهگیلویه و بویراحمد از مجموع مصوبات سه سفر دولت به این استان، بیش از نیمی از آن‌ها به مرحله اجرا رسیده است، استاندار از مدیران خواست تا با جدیت پیگیر اجرایی شدن مصوبات دولت باشند.

نیکزاد: مدیران بیش از گذشته پیگیر اجرایی شدن مصوبات دولت باشند
اکبر نیکزاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: مدیران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، همه مصوبات و طرح‌ها به‌ویژه مصوبات سفرهای دولت را تا مرحله بهره‌برداری پیگیری و برای انجام این مهم از طریق رایزنی مداوم با وزارتخانه‌های متبوع خود اقدام کنند. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این که همه مصوبات سفرهای هیئت دولت به این استان باید عملیاتی شوند تردیدی نیست ولی اگر به هر دلیلی امکان اجرای پروژه‌ای در یک نقطه‌ای وجود نداشت، باید بلافاصله از طریق مسئولان و کارشناسان مربوطه، یک طرح جایگزین تعریف و اجرا شود.
وی بیان داشت: دولت جمهوری اسلامی تاکنون سه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته و در مجموع این سفرها 542 مصوبه برای افزایش سرعت توسعه این استان به تصویب رسیده که تاکنون نسبت به اجرای 295 مصوبه اقدام شده و 247 مصوبه دیگر در دست اقدام هستند.
مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مجموع مصوبات سفرهای دولت به این استان دو هزار و 256 میلیارد تومان اعتبار داشته که 96 میلیارد تومان آن مربوط به دور اول سفر بوده که 96 درصد آن محقق شده است.
نیکزاد، اعتبار مصوبات دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد را 767 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: از مجموع 183 مصوبه دور دوم، 103 مورد اقدام شده و 80 مورد دیگر در دست اقدام و پیگیری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همه مدیران باید نسبت به اجرایی شدن این مصوبات به منظور اثربخشی آن‌ها در توسعه شهر و استان خود حساسیت به خرج دهند، تعداد مصوبات دور اول سفر احمدی‌نژاد به کهگیلویه و بویراحمد را 188 مصوبه و تعداد مصوبات سفر سوم را 171 مورد اعلام کرد.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از مجموع 171 مصوبه دور سوم سفر، برای 11 مصوبه اقدام شده است.
وی تصریح کرد: اعتبارات مجموع مصوبات سفر سوم دولت به این استان هزار و 394 میلیارد تومان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به منظور انجام تعهدات و مصوبات مجموع سه سفر هیئت دولت با این استان، 428 میلیارد تومان پرداخت شده است.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول